Ministerstwo Zdrowia chce wprowadzić do Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakaz reklamowania piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach do godz. 23 (obecnie obowiązuje do godz. 20).

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, propozycja Ministerstwa Zdrowia w tym kształcie oznacza w praktyce całkowity zakaz reklamy, a w opinii branży obecna propozycja nie rozwiązuje żadnego z problemów dostrzeganych przez resort zdrowia, a tylko powoduje negatywne skutki dla całego sektora.

Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Browary Polskie, do którego należą Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska i Carlsberg Polska zwraca też uwagę, że już teraz, na tle państw Unii Europejskiej polskie prawo jest dość restrykcyjne.

Cały komentarz na wirtualnemedia.pl.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl