W spocie Lecha Ice Mojito, Leszek Chmielewski, przybywa na małą, tropikalną wyspę. Rozbitkowie, którzy utknęli pośrodku oceanu, marzą o ochłodzie. Na horyzoncie pojawia się samolot Leszka Chmielewskiego z ładunkiem, który przynosi orzeźwienie: skrzynią wypełnioną schłodzonym Lechem Ice Mojito, czyli połączeniem piwa Lech Premium z lemoniadą o smaku mojito.
Drugi spot przenosi widzów do gorącego kraju, w którym pojawienie się Leszka zmieniło jego historię i samych mieszkańców. Dzięki bezalkoholowemu Lechowi Free poczuli się naprawdę wolni, zainspirowani do zabawy i nieograniczonej swobody.
Za przygotowanie spotów i kampanii odpowiadają: GPD - kreacja oraz nadzór egzekucyjny, OTO Film – produkcja spotu oraz Televisor – postprodukcja. Komunikację PR prowadzi Tailor Made PR. Kampania z Lechem Free i Lechem Ice Mojito zyska również szerokie wsparcie w sklepach oraz na eventach w całej Polsce. Oba spoty będą emitowane w największych kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)