Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Nowa kampania marki Kasztelan

1 czerwca marka Kasztelan zaprezentuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Ręczymy za każdą butelkę”. Już w kwietniu emitowane były dwa spoty - „Ekosystem” i „Woda”. Przybliżyły one widzom świat Kasztelana oraz podkreśliły, że do warzenia piwa używamy tylko naturalnych składników. Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.

Nowa kampania marki Kasztelan
fot. materiały prasowe

Jęczmień, który wykorzystujemy do warzenia Kasztelana, mamy pod ręką na każdym etapie – od zasiania, przez zbiory, aż do momentu, gdy trafia do browaru. Używamy wyłącznie odmiany dwurzędowej, która ma większe ziarna, co przekłada się na lepszy smak naszego piwa.

O prócz dwurzędowego jęczmienia do warzenia Kasztelana wykorzystujemy źródlaną wodę. - W nowych spotach chcemy podkreślić, że wyłącznie naturalne składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca naszych piwowarów i lokalnych dostawców tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca – podkreśla Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, POLSAT oraz kanałach tematycznych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kasztelan RSS ALERT    /    Kasztelan Niepasteryzowane RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT    /    Agnieszka Podgórska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Adam z Wro 2018-06-22 09:19:07
    Śliczna nowa szata graficzna - zwłaszcza puszka. Idealna podróbka Namysłów Pils, nawet pojemność (pinta) podrobiliście. Oby Wam w sądzie spuścili niezły łomot. Zamiast wymyśleć coś swojego, to podszyć się pod innych...żenada.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.188.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!