Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem.
By pokazać wyjątkowy świat mężczyzn, do udziału w kampanii zaproszono kilku znanych youtuberów: autorów kanału 5 sposobów na, Cyber Mariana, Poszukiwacza i Ravgora. W kilku zabawnych filmach przedstawili swój męski świat i podejście do „łomżingu”.
Uzupełnieniem kampanii z influencerami będzie cykl czterech eventów, które będą realizowane przez kilka najbliższych tygodni. W ramach projektów powstaną „strefy faceta”, które udostępnią atrakcje dla prawdziwych mężczyzn. Cała akcja potrwa do końca lipca b.r.
Więcej w serwisie wirtualnemedia.pl
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (3)
I znowu ta sama bzdurna reklama. Leipiej bylaby reklama ktora pokazuje oszustwa podatkowe jakimi sie poslugoja takie koncerny.. Broda na twarzy nie jest wizerunkiem inteligencji! Wiiedza z internetu jest tak jak +500 z programu dobrej zmiany. Brak znajomosci rynku.
OdpowiedzWidze ze Pan Ziobro juz sie zainteresowal tym browarem. Najwyzszy czas aby sprawdzic dlaczego nie placa podatkow. Dziekuje za takie informacje.
OdpowiedzWidoczny jest strach przed Panem Ziobra. Akcjia sie rozpoczyna, dalej tak koledzy! Trzeba zbadac wszystkie ,,dobre zmiany,, jakie nastapily w ostatnich latach NADWICK INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS 0000590379. oraz Lany Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia
Odpowiedz