• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nowa marka Kompanii Piwowarskiej z kampanią do młodych dorosłych

Hardmade, nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który Hardmade kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji, pod którą żyją, również w wolnym czasie.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 12-04-2021, 15:35
Nowa marka Kompanii Piwowarskiej z kampanią do młodych dorosłych
fot. materiały prasowe

Komunikację dla nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych, Spot to ich manifest - pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM. Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna CUKIER, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.

W sklepach można znaleźć trzy warianty HARDMADE: PEACH ICE TEA CRUSH, czyli połączenie piwa i napoju o smaku brzoskwiniowej ice tea, RASPBERRY CRUSH - mix piwa i malinowej lemoniady oraz GRAPEFRUIT CRUSH - piwo połączone z grejpfrutową lemoniadą.  

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!