• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Okocim rozwija portfolio bezalkoholowych radlerów

Marka Okocim rozwija portfolio bezalkoholowych radlerów –nowy smak Okocim Radler 0,0%  Mango z marakują dołączy do innych trzech bezalkoholowych wariantów w tegorocznej ofercie.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 12-04-2021, 14:44
Okocim rozwija portfolio bezalkoholowych radlerów
fot. materiały prasowe

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to harmonijne połączenie piwa jasnego pełnego, smaku słodkiego mango i lekko kwaśnej marakui. To czwarty  smakowy, bezalkoholowy wariant w tegorocznym portfolio Okocimskich Radlerów 0,0%, obok Białej Cytryny 0,0%, Ciemnej Wiśni 0,0% i Sycylijskiej Pomarańczy z limonką 0,0%.

– W tym sezonie postawiliśmy na smak, który przeniesie nas na egzotyczne, słoneczne plaże. Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to pyszne i orzeźwiające połączenie idealne na wiele okazji np. spotkania z przyjaciółmi, za którymi tęsknimy, dla orzeźwienia i ochłody w ciągu dnia, w każdej chwili gdy tylko mamy ochotę na pysznego Radlera 0%. Kategoria piw bezalkoholowych od kilku lat zdobywa uznanie coraz większej liczby konsumentów. Z naszą nową propozycją wpisujemy się w ten trend - mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W 2020 roku, mimo pandemii, piwa bezalkoholowe kolejny raz zanotowały wzrost popularności i przekroczyły wartość 1 miliarda złotych[NielsenIQ]. Rok 2020 zamknął się udziałem wartościowym segmentu piw 0% w całej kategorii piwa na poziomie 5,7 proc., w porównaniu do 4,7 proc. w 2019 roku. Największe wzrosty wolumenowe odnotowały właśnie bezalkoholowe piwa smakowe (+34 proc.).

Wszystkie działania marki Okocim realizowane są w ramach kampanii „Liczy się dobry skład”. Jej celem jest podkreślenie, że w piwie najważniejszy jest skład, rozumiany zarówno jako składniki użyte do warzenia piwa, jak zespół zaangażowanych ludzi z pasją,  którzy warzą piwa i ludzi, którzy sięgają po produkty.

Okocim Radler 0,0% Mango z marakują trafia właśnie na półki sklepowe. Rekomendowana cena za butelkę 0,5 l to 3,79PLN. Promocję nowego wariantu wesprze kampania reklamowa w TV i Internecie, materiały POSM w sklepach i dodatkowe aktywacje w digitalu.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!