Okocim zdradza tajniki warzenia lagera przez wymrażanie
Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała spot reklamowy, w którym piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

Film zatytułowany „Wymrażanie” opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury minus 1,5 stopnia. Jak tłumaczy w spocie Paweł Zych, okocimski piwowar, piwo dzięki temu zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter. To metoda mająca źródła w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu.
Spot jest częścią platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami” (realizowanej od relaunchu marki w 2016 roku) i wspiera jeden z najbardziej popularnych wariantów piwa Okocim - Jasne Okocimskie. To piwo warzone zgodnie ze sztuką piwowarską jedynie z trzech składników: wody, chmielu i słodu jęczmiennego.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Konsumenci mogą wybierać z szerokiej oferty marek piw takich jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast. Od 2015 roku firma jest dystrybutorem piwa Guinness.
Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach o wieloletniej tradycji piwowarskiej – w Browarze Okocim w Brzesku (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848) – który w tym roku obchodzi 170-lecie istnienia oraz Browarze Kasztelan w Sierpcu.
Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Carlsberg Polska jest oddziałem duńskiej firmy Carlsberg działającej od 1847 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.