Pernod Ricard zaczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!” (badanie)
Grupa Pernod Ricard zaczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!”. W ramach kampania zostało przeprowadzone globalne badanie, z którego wynika, że w dzisiejszym świecie Conviviality, czyli serdeczności, gościnności, czy towarzyskości zdaje się być coraz mniej.

Grupa Pernod Ricard od wielu lat realizuje swoje działania w oparciu o wizję „Creators of Conviviality”. Ideą firmy jest Conviviality – wartość oznaczająca tworzenie serdecznej atmosfery, odzwierciedlająca gościnność, towarzyskość, ciepło i radość płynącą z chwil spędzonych z bliskimi. Jednak w dzisiejszym świecie Conviviality zdaje się być coraz mniej, a potrzebujemy jej bardziej niż kiedykolwiek. Takie wnioski wyłaniają się z globalnego badania przeprowadzonego przez OpinionWay w 11 krajach na 5 kontynentach, z udziałem prawie 11 500 respondentów. Wyniki te stały się podstawą rozpoczynającej się właśnie globalnej kampanii 360° Grupy Pernod Ricard. Jest ona swoistym wezwaniem, aby w świecie, który coraz mniej miejsca pozostawia na Conviviality, nadal praktykować tę sztukę.
Główne wnioski z badania przeprowadzonego w ramach kampanii są następujące:
o 91% respondentów uważa, iż Conviviality przekłada się na dobre samopoczucie,
o 61% jest zdania, że w obecnym świecie znaczenie tej idei jest mniejsze niż jeszcze 5 lat temu.
o Największymi pesymistami są Francuzi (82%), a po nich Niemcy (73%).
o 67% Millenialsów (osób w wieku 18-34 lat) żałuje, że coraz rzadziej spotyka się z przyjaciółmi z powodu korzystania z mediów społecznościowych.
o Za mistrzów kreowania serdecznej atmosfery spotkań uważają się mieszkańcy Meksyku, za którymi plasują się kolejno obywatele Hiszpanii, Brazylii, Chin oraz Indii.
Kluczowym elementem nowej kampanii Grupy Pernod Ricard jest film dokumentalny zatytułowany „The Power of Conviviality”, zrealizowany przez studio Elephant At Work. Celem filmu było zebranie autentycznych opowieści ludzi z całego świata, mówiących o tym, jaką rolę Conviviality pełni w ich życiu. Z zebranego materiału wyłania się inspirowany prawdziwym życiem obraz, ukazujący chwile spędzone z innymi jako źródło szczerej radości.
Ekipa filmowa odwiedziła 12 różnych miejsc na świecie, pokazując wiele różnorodnych zachowań towarzyskich: od spotkania w barze karaoke w Szanghaju, przez wspólne wyjście przyjaciół w Marsylii, elegancki obiad w Nowym Orleanie, świętowanie Sylwestra w Berlinie, po spędzanie czasu w barze na Brooklynie i ślub na Goa. Każda z tych okazji ilustruje uniwersalną potrzebę bycia razem w świecie, w którym ludzie pozostają ze sobą w nieustającym kontakcie, a jednak coraz rzadziej znajdują czas na spotkania twarzą w twarz.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.