PIH: Większe ostrzeżenia graficzne na papierosach niekorzystne dla handlu
- Autor: portalspozywczy.pl/mat. pras.
- Data: 06-07-2016, 13:40

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak przekonuje PIH, gdy weźmiemy pod uwagę zakaz innych form prezentowania wyrobów tytoniowych, komunikacja w punktach sprzedaży pozostaje jedynym elementem komunikacji z klientami i umożliwia im podejmowanie decyzji.
- Po wprowadzeniu radykalnie powiększonych ostrzeżeń graficznych, które będą zajmowały aż 65 proc. powierzchni opakowania, "informacja o wyrobach tytoniowych" będzie pełnić podstawową rolę komunikacyjną, którą obecnie pełnią opakowania papierosów, zwłaszcza w zakresie informowania o dostępnych markach. Z punktu widzenia handlu, który cały czas będzie miał w swojej ofercie wyroby tytoniowe, zapewnienie podstawowej możliwości zapoznania się z ofertą jest całkowicie niezbędne. Stanowi ona jedyną szansę na zachowanie właściwych relacji komunikacyjnych w handlu, np. w przypadku papierosów mentolowych, których nie będzie można w żaden sposób oznaczać, a pozostaną one w sprzedaży do 2020 roku - czytamy w oświadczeniu PIH.
komentarze (0)