Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

PINTA najmocniejszą marką rzemieślniczą

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service Monitoring Mediów.

PINTA najmocniejszą marką rzemieślniczą
fot. za browarpinta.pl

Cały ranking za 2020 rok obejmuje aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce, ale dzieli się też na 50 rankingów branżowych. Kategorią, w której na 7. miejscu znalazła się PINTA, są „Piwa i cydry”. Pionierów piwnej rewolucji w Polsce wyprzedzają w rankingu tylko wysokobudżetowe marki koncernowe: Warka, Tyskie, Heineken, Żywiec, Carlsberg i Lech. Za PINTĄ znalazła się regionalna Fortuna oraz koncernowe brandy Żubr i Książęce.

– Wyniki rankingu to świetna wiadomość dla niedużych firm, bo oznaczają, że rośnie świadomość konsumencka oraz że Polacy czytają i oglądają ze zrozumieniem, dzięki czemu ważniejsza niż wysokość budżetu jest autentyczność komunikacji. Cieszymy się, że robiąc swoje, PINCIE jako pierwszemu browarowi rzemieślniczemu udało się przełamać w mediach dominację marek koncernowych – mówi Ziemowit Fałat współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.

Raport został przygotowany w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i social mediów opublikowanych w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku. W sumie ocena objęła ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.

Medialna siła marki jest obliczana na podstawie danych o szacowanym dotarciu informacji o marce (impact) oraz ocenie ich wydźwięku: pozytywnej, neutralnej lub negatywnej (indeks sentymentu). Siła marki jest iloczynem tego indeksu i impactu.

– Ważnym filarem siły marki PINTA była jej oferta produktowa, której jakość stopniowo przebiła się do mediów i świadomości konsumentów – ocenia Maciej Małkowski, analityk mediów w agencji Press-Service Monitoring Mediów.

– Zwraca uwagę wysoka, regularna aktywność marki w social media, oraz umiejętne skupianie uwagi odbiorców – dodaje.

Wśród udanych działań medialnych PINTY Press-Service wyróżnił m.in. PINTĘ Miesiąca – akcję pomocy pubom podczas wiosennego lockdownu, warzenie PINTY live z udziałem Ziemowita Fałata, współwłaściciela Browaru PINTA, czy współpracę z blogerami. Setki tysięcy widzów przyciągnęła współpraca  PINTY z Emilem Truszkowskim przy kolejnym odcinku serii PINTA Hop Tour. Wyprawa do Korei w poszukiwaniu chmielu relacjonowana była m.in. na kanale Pozdro z KRLD. Innym popularnym materiałem PINTY był pełen szczegółów film o kulisach warzenia Ataku Chmielu, opublikowany na YouTube  przez kanał Fabryki w Polsce. Film miał ponad 100 tysięcy wyświetleń. Renomę marki budowały też m.in. informacje o wygranej w przetargu dla norweskiej sieci Vinmonopolet, czy wysokie pozycje PINTY w testach konsumenckich, takich jak „Wielki Test Piw Bezalkoholowych 2019” na kanale Browar Kopyra, gdzie PINTA została liderem rankingu. Program obejrzało niemal 120 tysięcy osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    Browar Pinta RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ANNA CHROMA FINANSOWANIE 2020-12-02 16:56:44
    ANNA CHROMA FINANSOWANIE Witam wszystkich Bardzo dziękuję Bogu że ponownie postawiłeś ANNA CHROMA na mojej ścieżce. W przypadku wszystkich Twoich potrzeb finansowych lub masz kłopoty finansowe, po prostu skontaktuj się z tą wspaniałą ANNA CHROMA, a będziesz miał pełną satysfakcję.Ta kobieta właśnie pomogła mi niewielką sumą 55 000 zł, a to mi wystarczy. Jest kobietą serca, dzięki tej wspaniałej kobiecie mogłem podnieść standard życia i zadłużenie. Jeśli potrzebujesz małej pożyczki, skontaktuj się tylko z nimi, a nie zawiedziesz się. E-mail: annachroma1949@gmail.com Dziękuję Ci UWAGA NIE POLSKI, wstrzymaj się

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!