Oba piwa warzone są przez Browar Kingpin w serii Kingpin Stories, w której browar oferuje piwa dedykowane szerokiemu odbiorcy i przeznaczone do szerokiej dystrybucji. Linia Kingpin Stories powstała z myślą o szerzeniu idei piw rzemieślniczych i docieraniu z dobrym rzemieślniczym piwem do jak największej liczby konsumentów. Pojawienie się piw Kingpin Stories w sklepach sieci Lidl stwarza okazję dotarcia do osób, które zwyczajowo nie dokonują zakupów w piwnych sklepach specjalistycznych. Wspomniane piwa Browaru Kingpin nie wchodzą do stałej oferty sieci Lidl, pojawią się w sklepach jednorazowo w ramach trwającej tydzień akcji in-out.
– Cieszymy się z tej współpracy, naszym zdaniem na rynku nadal zdominowanym przez jednolite piwa koncernowe, producenci piw rzemieślniczych mają do spełnienia szczególną rolę edukacyjną na rzecz promocji różnorodności świata piwa, rzemieślniczych metod jego produkcji i szerzenia kultury piwnej. Zaistnienie piw rzemieślniczych w świadomości konsumentów dzięki współpracy z siecią sklepów Lidl znakomicie wpisuje się w edukację konsumentów i promocję piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce – mówi Marek Kamiński, współwłaściciel Browaru Kingpin.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Bardzo sobie chwalę rzemieślnicze piwka, cena prawie taka sama jak zwykłe browary w supermarketach a na lepszej jakości i jeszcze z dostawą do domu jak sobie Pilsweizery zamawiam od nich ze strony www.pilsweizer.com więc całkiem wygodnie ;)
Odpowiedz