Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Piwny rynek reklamowy wyraźnie wyhamował

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2016, 12:36
Sezon jesienno-zimowy, charakteryzujący się mniejszą sprzedażą piwa, to też czas, w którym maleje aktywność browarów w zakresie działań promocyjnych. Z raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że czwarty kwartał 2015 roku upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów.
Piwny rynek reklamowy wyraźnie wyhamował
Liczba przekazów reklamowych piwa w 2015 roku była trzykrotnie mniejsza niż w 2014 r. fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dane IMM wskazują też, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy piwny rynek reklamowy wyraźnie wyhamował – całkowita liczba przekazów zmonitorowanych w 2015 roku wyniosła 603 i była trzykrotnie mniejsza niż w 2014 roku, gdy było to 1914. Zmieniły się też preferencje reklamodawców w kierunku reklam outdoorowych.

Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam, czyli o 42 proc. mniej niż w trzecim kwartale, czyli sezonie letnim.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!