Polacy lubią pić, ale nie kupować wino
- Autor: BW, portalspozywczy.pl/pr
- Data: 14-05-2014, 14:02

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Konsument, który znajduje się w sklepie z zamiarem zakupu wina patrzy na półkę z asortymentem i w trakcie pierwszych sekund ocenia, czy to co znajduje się w ofercie sklepu jest dla niego interesujące. Niestety nawet dla bardzo spostrzegawczego i świadomego konsumenta większość półek z winem, które znajdują się w polskich sklepach jest trudna do zrozumienia - ocenia Konrad Korzeniewski, ekspert Faktorii Win.
Dodaje, że sklepy zazwyczaj decydują się na podział win ze względu na kraj pochodzenia. Jednak jak pokazują badania Faktorii Win taki podział to złe rozwiązanie - wśród czynników decydujących o wyborze konkretnego wina, wskazywanych przez ankietowanych, kraj pochodzenia i szczep zajmują dopiero czwarte miejsce.
komentarze (0)