Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Polacy lubią pić, ale nie kupować wino

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 14-05-2014, 14:02
Popularność wina w Polsce rośnie z roku na rok. Jednak jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS dla Faktorii Win konsumenci lubią wino pić, ale nie lubią go kupować.
Polacy lubią pić, ale nie kupować wino

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Konsument, który znajduje się w sklepie z zamiarem zakupu wina patrzy na półkę z asortymentem i w trakcie pierwszych sekund ocenia, czy to co znajduje się w ofercie sklepu jest dla niego interesujące. Niestety nawet dla bardzo spostrzegawczego i świadomego konsumenta większość półek z winem, które znajdują się w polskich sklepach jest trudna do zrozumienia - ocenia Konrad Korzeniewski, ekspert Faktorii Win.

Dodaje, że sklepy zazwyczaj decydują się na podział win ze względu na kraj pochodzenia. Jednak jak pokazują badania Faktorii Win taki podział to złe rozwiązanie - wśród czynników decydujących o wyborze konkretnego wina, wskazywanych przez ankietowanych, kraj pochodzenia i szczep zajmują dopiero czwarte miejsce.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!