Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Polacy powinni promować swoje alkohole na świecie tak jak Japończycy

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2016, 10:27
- Polaków i Japończyków łączy wielki szacunek oraz duma z alkoholi narodowych. Japończycy niezwykle cenią sobie sake. Promują ją w kraju, jak również na całym świecie. Mam nadzieję, że to samo stanie się z polską wódką - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard.
Polacy powinni promować swoje alkohole na świecie tak jak Japończycy
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Eric Benoist przez wiele lat pracował w azjatyckich oddziałach Pernod Ricard. W 1997 r. objął funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Asia, a w latach 2000-2003 r. był dyrektorem zarządzającym Pernod Ricard Japan.

Prezesa Wyborowa Pernod Ricard poprosiliśmy o wskazanie podobieństw w upodobaniach konsumenckich między Dalekim Wschodem a Europą Środkową.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!