Polskie piwo rzemieślnicze w singapurskich sklepach
- Autor: BW, portalspozywczy.pl
- Data: 03-01-2018, 08:40

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Na spotkaniu przywitaliśmy sporą liczbę gości, a wśród nich przedstawicieli polskich firm już obecnych w Singapurze (m.in. Trip Builder Pte. Ltd, Singa-Pol Pte. Ltd, RTB House), singapurskich biznesmenów, zainteresowanych inwestycjami na rynku polskim (m.in. Divina Gloria Asset Management, FLA Singapore), reprezentantów lokalnych instytucji wspomagających prywatne przedsiębiorstwa (EDB & IE), polskich profesjonalistów prężnie działających w różnych branżach singapurskich (m.in. z firm DBS Bank, XL Catlin). Mieliśmy przyjemność spędzić ten czas z osobami i instytucjami zaprzyjaźnionymi i wspomagającymi codzienne czynności operacyjne ZBH Singapur (m.in. Nuadu) – informuje PAIH.
PAIH podaje że piwo rzemieślnicze staje się coraz bardziej dostępne w znanych singapurskich sklepach wielobranżowych takich jak 7-Eleven i w dużych sieciach wielkoformatowych, a mieszkańcy państwa-miasta są ciekawi nowych smaków. Rozwijająca się sprzedaż w sieciach detalicznych, zwiększa świadomość konsumentów w zakresie marek piwa rzemieślniczego, co potęguje ich popularność. Ze względu na to, iż Singapur nie ma rozwiniętego rolnictwa, a żywność niemal w 100 proc. pochodzi zza granicy, duże możliwości istnieją także dla producentów oryginalnego piwa.
komentarze (11)
Dobra, tylko nikt nie chwali się kim jest naprawdę producent tego piwa, a strona na FB liczy AŻ 24 fanów...
OdpowiedzŚwietnie! Fajnie widzieć polskie produkty w innych państwach :)
OdpowiedzSuper produkt
OdpowiedzDo jebaw. Zamiast narzekać to powinieneś się cieszyć że produkt made in Poland powoli wbija się na rynek.Czlowieku popatrz co się dzieje w PL wszystko albo w rękach Niemców albo multikoncernow. Tak że nieważne który browar to produkuje ważne że Polski i może za jakiś czas zobaczymy więcej. A tak w ogóle to więcej patriotyzmu konsumentów i może przestaniemy być niewolnikami we własnym kraju. Tak więc powodzenia dla Polanina i wszystkich przyszłych Marek Polskich . A wogle ładne etykiety maja
OdpowiedzCzy Polacy zawsze muszą wszystko hejtowac? Czy to kolejni klikacze wynajęci przez koncerny? Ludzie, ogarnijcie się..zamiast się cieszyć, że w tak dalekim kraju jak Singapur Polacy próbują swoich sił i przy okazji promują Polskę, to oczywiście jak zwykle najlepiej napluć we własne gniazdo. Sprawdzałam na Facebooku, fakt, mało polubienia, ale jeśli ktoś zna się trochę na sprzedaży i marketingu to domyśli się, że to nowa firma..Siedzę w sprzedaży i marketingu 13 lat, w tym 3 poza Polską i dla mnie mają spójny przekaz marki. Trzymam kciuki za nich jak i inne wymienione firmy w Singapurze - rynek bogaty, więc promowanie Polski na plus wielki!
OdpowiedzOczywiście należy się cieszyć, że na tak dalekim rynku jest polskie piwo. Ale piwo to produkt, którego nie da się wyprodukować poza browarem, tak jak benzyny po za rafinerią. Dlatego na etykiecie należy podawać faktycznego producenta a nie kryć się pod firmą Browar Polanin. Pod podanym adresem w Poznaniu nie ma żadnego browaru, więc jest to świadome wprowadzanie klientów w błąd.
Odpowiedz