Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Browaru Bojanowo: lockdown HoReCa ugodził w każdy browar w Polsce, ale my nie ustajemy w inwestycjach

Lockdown sektora HoReCa dał się we znaki każdemu browarowi w Polsce, a wygrały te browary co postawiły na zrównoważony model dystrybucji. - Dynamicznie zmieniająca się sytuacja wymusiła na nas inne spojrzenie na zarządzanie, ale nie zawiesiliśmy planów związanych z inwestycjami w browar - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Jakubiak, prezes zarządu Browaru Bojanowo.

Prezes Browaru Bojanowo: lockdown HoReCa ugodził w każdy browar w Polsce, ale my nie ustajemy w inwestycjach
Browar Bojanowo w 2020 r. wymieni maszynę etykietującą piwa, a w 2021 r. wymieni maszynę nalewającą for. Browar Bojanowo

- Rok 2020 jest rokiem bardzo niepewnym dla większości branż, lockdown całego sektora HoReCa mniej lub więcej dał się we znaki każdemu browarowi w Polsce, na szczęście od samego początku Browaru Bojanowo budujemy zrównoważony model dystrybucji, starając się dywersyfikować udział procentowy kanałów dystrybucyjnych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Jakubiak, prezes zarządu Browaru Bojanowo.

- Gdy restauracje zamknięto zaobserwowaliśmy wyraźny wzrost sprzedaży w kanale nowoczesnym tj. sieciach handlowych. Mimo fatalnego pod kątem sprzedaży marca, w okresie styczeń - wrzesień odnotowaliśmy przyrost sprzedaży wobec roku poprzedniego - dodaje.

- To co nas cieszy to fakt, że przyrost sprzedaży w większości wynika ze zwiększonej rotacji naszych produktów.  Mówiąc wprost coraz więcej konsumentów wraca do sklepu po Bojana. Nasz rekordowy przyrost sprzedaży w jednej z sieci to 130 proc. wobec roku 2019 – mówi też Maciej Jakubiak.

I podkreśla, że mimo niepewnego 2020 roku Browar Bojanowo nie ustaje w inwestycjach.

- Dynamicznie zmieniająca się sytuacja wymusiła na nas inne spojrzenie na zarządzanie, ale nie zawiesiliśmy planów związanych z inwestycjami w browar. W tym roku zmieniamy maszynę etykietującą na sprzęt nowej generacji marki Krones, co zwiastuje nowy design etykiet piwa BOJAN. Z początkiem roku 2021 wymieniamy zaś maszynę nalewającą, która wyposażona jest w najnowsze systemy ewakuacji tlenu z butelki – zdradza nam Maciej Jakubiak.    

Wcześniej w tym roku prezes Maciej Jakubiak podkreślał, że przez pandemię i zamrożenie HoReCa nastały ciężkie czasy dla małych browarów. Browar Bojanowo ruszył wtedy z pomocą lokalom gastronomicznym – odebrał od kontrahentów z sektora HoReCa piwo zarówno w beczkach jak i butelkach. Zaznaczał też wtedy, że po pandemii trzeba spodziewać się obniżonych nastrojów w gospodarce, co będzie przeplatać się z potężnymi budżetami marketingowymi, które wytoczą zagraniczne koncerny zajmujące 90 proc. rynku piwa w Polsce. Podkreślał, że na tym polu małe browary nie dadzą rady konkurować, jednak mają za sobą potężną ilość świadomych i wspierających konsumentów w całej Polsce. 

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    browary regionalne RSS ALERT    /    Browary Regionalne Jakubiak RSS ALERT    /    Browar Bojanowo RSS ALERT    /    Maciej Jakubiak RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    zamrożenie gospodarki RSS ALERT    /    lockdown RSS ALERT    /    browary RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.204.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!