Prezes Carlsberg Polska: Ugruntowanie pozycji w 2015 r. było nam potrzebne
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 25-03-2016, 10:35
Prezes Carlsberg Polska ocenia, że ugruntowanie pozycji w 2015 roku przez grupę było potrzebne. Grupa świadomie budowała wolumen, ale nie kosztem wartości – podkreśla Tomasz Bławat. W tym roku grupa chce jeszcze poprawić swoją sprzedaż w tym m.in. sprzedaż marki Okocim i marki Harnaś.
Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Carlsberg Polska zwiększył udziały w rynku piwa w Polsce w 2015 roku. Przychody ze sprzedaży były na podobnym poziomie, co rok wcześniej, a sprzedaż ilościowa piwa wzrosła o 1 proc.
Firma zwiększyła w 2015 rok udział ilościowy w rynku do 21,1 proc. z 20,2 proc. w 2014 r. i wartościowy do 20,4 proc. z 19,75 proc.
Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
Szczerze powiem, że ten pan ma głupi uśmiech.
Odpowiedz