Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Carlsberg Polska: Ugruntowanie pozycji w 2015 r. było nam potrzebne

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2016, 10:35
Prezes Carlsberg Polska ocenia, że ugruntowanie pozycji w 2015 roku przez grupę było potrzebne. Grupa świadomie budowała wolumen, ale nie kosztem wartości – podkreśla Tomasz Bławat. W tym roku grupa chce jeszcze poprawić swoją sprzedaż w tym m.in. sprzedaż marki Okocim i marki Harnaś.
Prezes Carlsberg Polska: Ugruntowanie pozycji w 2015 r. było nam potrzebne
Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Carlsberg Polska zwiększył udziały w rynku piwa w Polsce w 2015 roku. Przychody ze sprzedaży były na podobnym poziomie, co rok wcześniej, a sprzedaż ilościowa piwa wzrosła o 1 proc.

Firma zwiększyła w 2015 rok udział ilościowy w rynku do 21,1 proc. z 20,2 proc. w 2014 r. i wartościowy do 20,4 proc. z 19,75 proc.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ola 2016-03-26 11:04:33

    Szczerze powiem, że ten pan ma głupi uśmiech.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!