Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes grupy Ambra: Nadszedł czas na odkrycie polskich korzeni w produkcji whisky

W ciągu pięciu ostatnich lat rynek whisky w Polsce podwoił się i jest to najszybciej rozwijająca się kategoria alkoholi. Światowy boom na whisky pozwolił konsumentom odkryć całe bogactwo gatunków i receptur, ale też regionów pochodzenia whisky i różnych tradycji. Nadszedł więc czas na odkrycie polskich korzeni w produkcji whisky – mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra. i dodaje, że jedną z takich whisky jest J.A. Baczewski Whisky.

Prezes grupy Ambra: Nadszedł czas na odkrycie polskich korzeni w produkcji whisky
fot. unsplash.com

- Światowy boom na whisky pozwolił konsumentom odkryć całe bogactwo gatunków i receptur, ale również regionów pochodzenia whisky, różnych tradycji. Whisky to nie tylko Szkocja i Irlandia, ale również Stany Zjednoczone, Kanada, Japonia, Tajwan i wiele innych krajów - mówi Robert Ogór, prezes grupy Ambra.

Ambra podkreśla, że marka J.A. Baczewski przywraca polskie tradycje produkcji whisky. Kontynuuje historię Special Polish Whisky wytwarzanej od początku XX wieku w lwowskiej destylarni Baczewskiego. Dzisiejsza J.A. Baczewski Whisky to nowoczesne odwzorowanie nie tylko receptury, ale i opakowania pierwowzoru.

W ciągu pięciu ostatnich lat rynek whisky w Polsce podwoił się. To najszybciej rozwijająca się kategoria alkoholi. Rosnące dochody i aspiracje Polaków zmieniają ich stosunek do alkoholu. Podczas gdy konsumpcja czystej wódki spada, wydatki konsumentów na whisky przekroczyły już 2 miliardy złotych i wynoszą tyle samo, co wydatki na wino. Poszukujemy różnorodności, autentyczności i produktów z tożsamością.

- Nadszedł więc czas na odkrycie polskich korzeni w produkcji whisky. Jedną z takich historii jest Special Polish Whisky wytwarzana od początku XX wieku w lwowskiej destylarni Baczewskiego. J.A. Baczewski Whisky kontynuuje te tradycje. Podwyższona zawartość alkoholu przy jednocześnie unikalnej recepturze na łagodną aromatyczną whisky to właśnie produkt wywodzący się ze starej lwowskiej szkoły whisky - podkreśla Robert Ogór.

Nowa J.A. Baczewski Whisky jest już dostępna w sklepach spożywczych oraz w sieci dedykowanej alkoholom mocnym Distillers Limited (sklepy partnerskie Centrum Wina). Jej recepturę opracowała rodzina Baczewskich - najsłynniejszy ówczesny producent spirytualiów.

- Choć wyróżnia ją wyższa 43% zawartość alkoholu, zachowała swoje łagodne oblicze. Dlatego mówimy o niej „tak mocna i tak łagodna” - mówi Anna Wiśniak, Senior Brand Manager Ambra.

- Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiada preferencjom polskich konsumentów. To propozycja dla osób, które są już w świecie whisky, ale poszukują nowości, interesują się historią whisky, jej pochodzeniem, tradycją, różnorodnością. Czyli głównie dla mężczyzn w wieku 30+, nastawionych na odkrywanie głębi kategorii, otwartych na nowe doznania i skłonnych do eksperymentowania. Zainspirowani tradycjami rodziny Baczewskich, przywracamy też blask i sławę dawnych opakowań tej legendarnej marki - dodaje.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

whisky RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    J.A.Baczewski RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    Anna Wiśniak RSS ALERT    /    Maciej Konopka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!