Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Kompanii Piwowarskiej: premiumizacja kategorii drogą do rozwoju branży piwnej

– Jeśli chodzi o nasze plany stricte biznesowe, to nie zmieniamy obranego kursu. W naszej ocenie dalsza premiumizacja kategorii i wzrost jej wartości jest drogą do rozwoju branży w przyszłości i taką strategię zamierzamy kontynuować – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Prezes Kompanii Piwowarskiej: premiumizacja kategorii drogą do rozwoju branży piwnej
Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 27-11-2020, 11:19

W rozmowie z nami Igor Tikhonov opowiedział o wpływie pandemii na strategię działania KP w tym roku.

– Sytuacja związana z pandemią wymagała od nas szybkiego dostosowania się do nowej rzeczywistości. Polegało to głównie na zmianach w organizacji pracy, przy czym priorytetem było dla nas zdrowie i bezpieczeństwo ludzi. Z oczywistych względów nie mogliśmy umożliwić wszystkim pracy zdalnej – znaczna część załogi pracuje w browarach, równie wielu pracowników pracuje z klientami w sektorze handlu i gastronomii – jednak wdrożyliśmy liczne procedury, mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Cieszę się, że żaden z naszych pracowników nie zaraził się w miejscu pracy – nasze wprowadzone procedury działają i przynoszą efekty. Ten czas próby pokazał, że umiemy szybko dopasować się do zmieniających się okoliczności, utrzymując jednocześnie ciągłość biznesu. Wykazaliśmy się dużą elastycznością, co pozwoliło nam warzyć piwo bez przestojów i realizować na bieżąco zamówienia – wyjaśnił prezes Kompanii Piwowarskiej.

– Także nasze marki zareagowały błyskawicznie na zmianę sytuacji i nastrojów społecznych. Podczas narodowej kwarantanny Captain Jack promował bezpieczne i odpowiedzialne imprezowanie – indywidualnie w social mediach zamiast tradycyjnych domówek. Lech, który od dawna towarzyszy dobrej muzyce, razem z twórcami Pol’and’Rock Festival zorganizował w Internecie festiwal pod hasłem „Najpiękniejsza Domówka Świata”. Marka wspólnie z Fundacją WOŚP przygotowała dedykowany spot reklamowy, który podkreśla wagę drobnych gestów w tym nietypowym czasie, włączyła się także w popularny #hot16challenge2, którego celem była zbiórka funduszy na rzecz służby zdrowia. Tyskie w czasie lockdownu zachęcało do pozostawania w domach i przechodzenia na TY na odległość, zaś w kolejnej kampanii zapewnia Polaków, że „ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy” – czyli najważniejsze to, że jesteśmy razem i ufamy, że przyszłość będzie lepsza. Marka wsparła również szpitale w rodzimych Tychach oraz lokale gastronomiczne w regionie – dodał.

więcej informacji:

Kompania Piwowarska RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Igor Tikhonov RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browar RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ANNA CHROMA FINANSOWANIE 2020-12-02 17:04:42
    ANNA CHROMA FINANSOWANIE Witam wszystkich Bardzo dziękuję Bogu że ponownie postawiłeś ANNA CHROMA na mojej ścieżce. W przypadku wszystkich Twoich potrzeb finansowych lub masz kłopoty finansowe, po prostu skontaktuj się z tą wspaniałą ANNA CHROMA, a będziesz miał pełną satysfakcję.Ta kobieta właśnie pomogła mi niewielką sumą 55 000 zł, a to mi wystarczy. Jest kobietą serca, dzięki tej wspaniałej kobiecie mogłem podnieść standard życia i zadłużenie. Jeśli potrzebujesz małej pożyczki, skontaktuj się tylko z nimi, a nie zawiedziesz się. E-mail: annachroma1949@gmail.com Dziękuję Ci UWAGA NIE POLSKI, wstrzymaj się

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.236.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!