Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Producenci alkoholi stawiają na etykiety szyte na miarę

Producenci alkoholi, takich jak piwo czy wódka, a nawet wino podobnie jak producenci napojów gazowanych czy słodyczy, wprowadzili do oferty swoje produkty z dedykowanymi i oryginalnymi etykietami, co ma oczywiście na celu przyciągnięcie konsumenta.

Producenci alkoholi stawiają na etykiety szyte na miarę
fot. portalspozywczy.pl/materiały prasowe

Swojego czasu akcję z dedykowanymi etykietami rozpoczęła Coca-Cola – konsumenci mogli kupić Coca-Colę ze swoimi imionami na puszce. Podobną akcję z imionami podjął też np. włoski Ferrero, producent kremów czekoladowych Nutella, a coraz częściej tego typu działania z etykietami, często żartobliwymi, podejmują też producenci alkoholi.

Marka piwa Tyskie po raz trzeci wprowadziła na sklepowe półki piwo z wyjątkowymi życzeniami na etykietach butelek i na puszkach m.in.: „Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód”, „Awansu” – na etykietach pojawiło się łącznie 23 różnych życzeń. W trakcie akcji rozpoczętej w listopadzie ponad 40 tys. butelek piwa z etykietami, na których znajdują się spersonalizowane życzenia trafi do piwoszy w Polsce i w ponad 100 innych krajach.

Również firma Wyborowa Pernod Ricard z marką wódki „Pan Tadeusz” zdecydowała się w ubiegłym roku na wprowadzenie etykiet po raz pierwszy. W tym roku w październiku marka "Pan Tadeusz" powróciła z limitowanymi, często zabawnymi etykietami na butelki.

W tym roku na półkach sklepowych można znaleźć łącznie 40 różnych etykiet na wódce „Pan Tadeusz”, spośród których na 20 znajdują się imiona, a pozostałe 20 to żartobliwe określenia – wśród nich takie, które sprawdzą się zarówno u Pana Gospodarza na parapetówce, na sobotniej prywatce u Pana Ładnego czy na weselnym stole Pani Żony i Pana Męża. Można je znaleźć na wszystkich pojemnościach butelek, w których marka występuje. 

Ci, którzy nie znajdą swojego imienia lub odpowiedniego określenia na etykietach butelek dostępnych na sklepowych półkach, mają możliwość zamówienia własnych etykiet na wódce z dowolnym imieniem bądź innym napisem do dziewięciu znaków, poprzedzonym zwrotem Pan lub Pani.

Z propozycją nietypowej etykiety na butelce weszła też na rynek w lutym tego roku grupa Ambra i jej spółka winezja.pl - była to propozycja prezentu na Dzień Zakochanych. Serwis Winezja.pl dostarczał pod wskazany adres wino w wersji dość niecodziennej - z walentynkową etykietą na butelce.

Czy etykiety szyte na miarę pomogą branży piwnej i spirytusowej w Polsce? Obie branże znajdują się w dość trudnej sytuacji. Branża piwna ze spożyciem prawie 100 litrów piwa na głowę jest już nasycona i trudno jej notować wzrosty sprzedaży, musi więc wykazywać się kreatywnością i innowacyjnością.

Podobnie rzecz ma się z branżą spirytusową, która zmaga się z odchodzeniem konsumentów od spożycia alkoholi mocnych na korzyść alkoholi lżejszych oraz z efektami podwyżki akcyzy w 2014 roku, z którymi przez długi czas nie mogła sobie poradzić.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    Tyskie RSS ALERT    /    Pan Tadeusz RSS ALERT    /    Nutella RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    etykiety RSS ALERT    /    etykietowanie RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    winezja.pl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.188.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!