Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Producenci piwa wydają więcej na reklamę telewizyjną

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 12-07-2017, 11:08
Producenci piwa w okresie od stycznia do maja br. wydali na reklamy w tradycyjnych mediach blisko 235,5 mln zł. Było to 5,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r.- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl opracowanej na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe, bez rabatów).
Producenci piwa wydają więcej na reklamę telewizyjną
fot. shutterstock

Niemal dwie trzecie tych wydatków została ulokowana w telewizji - było to 195,9 mln zł. Telewizja była też jedynym z tradycyjnych mediów kanałem komunikacji, w którym producenci piwa - w porównaniu z rokiem 2016 - zwiększyli wydatki na reklamę. Inwestycje na promocję na szklanym ekranie wzrosły w skali roku o 20,3 proc.

Największym reklamodawcą w branży piwnej była, podobnie jak rok temu Grupa Żywiec, która na promocję swoich marek w tradycyjnych mediach wydała 92,1 mln zł, czyli 1,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Drugim pod tym względem reklamodawcą była Kompania Piwowarska z wydatkami w wysokości 84,3 mln zł (wzrost o 13,3 proc.), a trzecie miejsce na podium zajął Carlsberg Polska, który na reklamy przeznaczył 43,4 mln zł (11,2 proc. więcej niż rok temu).

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!