Przyszłością polskiej wódki jest eksport, warto wykorzystać chronione oznaczenie Polska Wódka
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 18-01-2019, 11:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Stowarzyszenie Polska Wódka prowadzi od kilku lat działania edukacyjne na temat historii oraz tradycji naszego narodowego trunku, który został doceniony wpisaniem na listę chronionych oznaczeń geograficznych, podobnie jak Scotch Whisky czy francuski Cognac. Polska Wódka jest jedyną rozpoznawalną polską marką globalną.
Rozpoznawalna polska marka globalna
- Polska Wódka to jedyna rozpoznawalna polska marka globalna, występująca na wszystkich kontynentach. Marzy nam się, aby te 10 proc. udziału zamienić na 90 lub 100 proc. i aby zwiększyć eksport, bo to jest przyszłość Polskiej Wódki, tak jak robią to Szkoci czy Francuzi – ponad 90 proc. Whisky czy Cognacu jest eksportowane. Z kolei w Polsce około 20 proc. wódek idzie na eksport - mówi Andrzej Szumowski.
komentarze (0)