Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Regionalne piwo Kasztelan wchodzi do ogólnopolskiej dystrybucji i zmienia wizerunek

Marka Kasztelan zmienia wizerunek. Nowa szata graficzna portfolio marki nadal nawiązuje do tradycyjnych elementów, które kojarzą się z regionalnością, ale jednocześnie zyskuje bardziej nowoczesny charakter. Dużą zmianą jest fakt, że regionalny wariant Kasztelan Jasne Pełne dostępny będzie w ogólnopolskiej sprzedaży.

Regionalne piwo Kasztelan wchodzi do ogólnopolskiej dystrybucji i zmienia wizerunek
Nowe opakowania piw Kasztelan fot. materiały prasowe

Zmianie ulega cała architektura opakowania marki. Ściśle związana z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety  - nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem „Duma Browaru Sierpc”. Współczesne ujęcie tradycji podkreśla również nowoczesne, czytelne liternictwo i układ na opakowaniach, który nawiązuje do estetyki alkoholi mocnych. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

Ważną zmianą jest to, że dotąd regionalna marka Kasztelan Jasne Pełne trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Decyzja ta jest podyktowana tym, że mimo wyłącznie lokalnej obecności, sprzedaży wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego, rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych. Od połowy czerwca będą mogli sięgnąć po tej wariant także konsumenci w całej Polsce.

Marka Kasztelan zyskała uznanie i popularność dzięki wariantowi Kasztelan Niepasteryzowane, dostępnemu w ogólnopolskiej sprzedaży.  Kasztelan Niepasteryzowany był największą nowością w ostatnim dziesięcioleciu na rynku piwa w Polsce i z dużym sukcesem spopularyzował segment piw niepasteryzowanych.

Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge. Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty - Kasztelan Jasny Pełny, Kasztelan Niepasteryzowany oraz Kasztelan Mocny, zarówno w butelkach jak i puszkach. Marka podkreśla także swoją dbałość o środowisko naturalne i wprowadza czteropaki Kasztelana pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu i nadającą się również do recyklingu.

Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Konsumenci mogą wybierać z szerokiej oferty wielokrotnie nagradzanych marek piw takich jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach o wieloletniej tradycji piwowarskiej – w Browarze Okocim w Brzesku, który obchodzi w tym roku 175. rocznicę powstania (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848) i Browarze Kasztelan w Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników.

Od 2015 roku firma jest dystrybutorem piwa Guinness. Carlsberg Polska należy do Grupy Carlsberg działającej od 1847 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwo Kasztelan RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    Kasztelan RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Komasz Topyra 2020-07-08 08:25:33
    >regionalne piwo XDDDDDDDDDDDDDD

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.59.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!