Reklama marki Warka z legendą piłki nożnej Ronaldinho wkrótce w polskiej TV
Nazywany geniuszem futbolu Ronaldinho został w tym roku twarzą kampanii reklamowej marki Warka. Jego postać znalazła się na opakowaniach piwa, a wkrótce on sam znajdzie się na Planecie Warka. Piłkarz wszechczasów zagrał w reklamie marki, którą wkrótce będzie można oglądać w polskiej telewizji.

- Ronaldinho będzie głównym bohaterem dwóch filmów reklamowych, w których naprawdę dużo się dzieje. Zaimponował nam nie tylko otwartością na pomysły reżysera, ale także niezwykłą sprawnością, którą musiał się wykazać podczas kręcenia spotu – mówi o współpracy z futbolistą Tomasz Hadam, kierujący marką Warka w Grupie Żywiec.
Zdjęcia do reklamy kręcone były m.in. w Rio de Janeiro, gdzie mieszka piłkarz. Przedstawiciele Warki wykorzystali tę okazję, by zorganizować wywiad czołowego polskiego dziennikarza Michała Pola z nieziemskim Ronaldinho.
- Pierwotnie wywiad miał się odbyć w centrum miasta, lecz w ostatniej chwili Ronaldinho zaprosił nas do swojego domu. Dotąd żaden dziennikarz z Polski, i nie sądzę, by wielu z całego świata miało okazję siedzieć na kanapie w willi Ronaldinho. Wspaniałe przeżycie, rozmawiać z nim o karierze, jego wspomnieniach, o tym, kto jest dzisiaj lepszy: Messi czy Ronaldo, a nawet – oczywiście – o piwie – zdradza kulisy spotkania Michał Pol.
Michał Pol towarzyszył również ekipie Warki podczas kręcenia spotu. – To, co zobaczyłem, jest realizacją na światowym poziomie. Zdradzę tylko, że Ronaldinho dosłownie ląduje na Planecie Warka. A dokładnie w pędzącym kabriolecie, którym i ja się z nim przejechałem – ujawnia dziennikarz.
Wywiad z Ronaldinho można już obejrzeć na kanale YT Michała Pola @Polsport, a kulisy rozmowy i realizacji spotu także na jego Twitterze oraz Instagramie.
Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana
z jednego warzenia. Od wielu lat marka Warka związana jest bezpośrednio z piłką nożną, poprzez wspieranie Reprezentacji Polski i polskiej Ekstraklasy. Aktualnie, od 2015 roku Warka jest oficjalnym sponsorem, znanych w całej Europie, rozgrywek UEFA Europa League.
Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej różnorodne portfolio kilkunastu styli piwnych, 12 marek i ponad 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec. Do najsilniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk i Specjal. Spółka prowadzi również sprzedaż zagranicznych piw specjalnych (Desperados) oraz polskich piw specjalnych (Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec APA, Żywiec Sesyjne IPA, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.