• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rozwój marki Jack Daniel's będzie napędzać wyniki Brown-Forman

Koncern Brown-Forman poinformował, że w nowym roku fiskalnym liczonym od maja 2014 r. do końca kwietnia 2015 r. spodziewa się wzrostu sprzedaży w przedziale od 6 proc. do 8 proc., co ma się wiązać z ekspansją marki Jack Daniel's. Brown-Forman spodziewa się w tym okresie zysku na akcję między 3,25 dol. a 3,45 dol. - czytamy w raporcie opublikowanym przez spółkę.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 05-06-2014, 10:44

Koncern ogłosił również swoje wyniki za miniony rok fiskalny. W jego trakcie sprzedaż netto Brown-Forman wzrosła o 4 proc. do poziomu 3,946 mld dolarów, zysk operacyjny wzrósł o 8 proc. do 971 mln dol., a zysk na akcję o 11 proc.

W samym czwartym kwartale roku fiskalnego 2014, liczonym od początku lutego do końca kwietnia 2014 r. Brown-Forman zanotował zysk na poziomie 132 mln dol. w porównaniu ze 113 mln dol. w tym samym okresie roku ubiegłego. Zysk na jedną akcję wyniósł 62 centy, podczas gdy rok temu był na poziomie 52 centów. Sprzedaż produktów Brown-Forman wzrosła w omawianym kwartale o 3,1 proc. do 893 mln dolarów.

Do koncernu Brown-Forman należą m.in. takie marki alkoholi, jak Jack Daniel's Tennessee Whiskey, Southern Comfort, Finlandia czy Gentleman Jack. Alkohole Brown-Forman są sprzedawane w około 160 krajach na świecie, w tym w Polsce. Koncern zatrudnia blisko 4 tys. pracowników.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!