Ruszyła kampania Lecha Premium „Grasz czy grasz?”
Kompania Piwowarska rusza z kampanią Lecha Premium „Grasz czy grasz?”. Czerwiec i lipiec to intensywne miesiące dla fanów wakacyjnych festiwali jak i piłki nożnej. Z tej okazji, na półkach sklepowych pojawią się specjalne czteropaki Lecha Premium „GRASZ CZY GRASZ”, które swoją stylistyką będą nawiązywały do najważniejszych wydarzeń tego lata. Oprócz wyjątkowego wyglądu puszek, na konsumentów czeka także konkurs, w którym co tydzień do wygrania będzie 100 atrakcyjnych nagród.

- Kibice piłki nożnej oraz fani muzyki, już niebawem będą żyli wyłącznie meczami oraz licznymi festiwalami, w tym legendarnym już Woodstockiem, którego Lech po raz trzeci jest sponsorem głównym. Dla jednych i drugich Lech przygotował konkurs „GRASZ CZY GRASZ?”, który pozwoli im połączyć te dwie pasje. Dodatkowo marka Lech przygotowała również dwie nowe odsłony puszek. Jedna z nich, czyli Leszka w koszulce kibica została zaprojektowana z myślą o fanach piłki nożnej, druga, czyli Leszka w glanie to propozycja dla wszystkich wielbicieli Woodstocku – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.
Aktywacja Lecha „GRASZ CZY GRASZ?” zostanie wsparta szeroko zasięgową kampanią ogólnopolską. Więcej informacji o akcji organizowanej przez markę Lech Premium oraz szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie www.graszczygrasz.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.