Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Rynek piwa w Polsce (analiza)

  • Autor: Jakub Szymanek
  • Data: 12-08-2021, 19:49
Otwarta gastronomia, piłkarskie Euro, imprezy plenerowe i gorące miesiące – patrząc na te czynniki można stwierdzić, że sprzedaż piwa latem tego roku diametralnie wzrosła, ale czy na pewno? Sprawdziliśmy, jak radzą sobie koncerny piwne i jak oceniają obecny sezon w branży.
Rynek piwa w Polsce (analiza)
Lato to zdecydowanie sezon piwny. Czy gorące miesiące przyłożyły się na większą sprzedaż piwa? / fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pogoda najlepszym sprzedawcą piwa

Lato to zdecydowanie sezon piwny. Gorące miesiące sprawiają, że konsumenci chętniej sięgają po różnego rodzaju piwa. Po zimnym maju, mieliśmy cieplejszy czerwiec, a później gorący lipiec i sierpień. Jak pogoda przełożyła się na sprzedaż piwa w tych miesiącach?

– Piwo to kategoria sezonowa i największą sprzedaż notuje latem. Pogoda odgrywa kluczową rolę. Mówi się, że jest najlepszym sprzedawcą napojów i piwa. Słoneczne i długie lato to często gwarancja osiągnięcia wyników sprzedaży. Z kolei pochmurna, zimna aura podczas letnich miesięcy i znacząco zmniejszona z tego powodu rotacja w sklepach, często jest nie do odrobienia w miesiącach jesiennych i zimowych – powiedziała Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji w Carlsberg Polska.

Euro nie pomogło browarom, gastronomia przeciwnie

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!