Sodexo Polska i Kompania Piwowarska podpisały umowę na obsługę Browaru Dojlidy
Firma Sodexo Polska, firma z dziedziny obsługi technicznej nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę Browaru Dojlidy, należącego do Kompanii Piwowarskiej.

Sodexo Polska będzie odpowiadać za kompleksową obsługę techniczną Browaru Dojlidy
w Białymstoku, biorąc odpowiedzialność za serwis i konserwację infrastruktury technicznej. Sodexo Polska świadczy usługi na rzecz Browaru Dojlidy począwszy od 1 stycznia 2019 roku.
- Trudno wyobrazić sobie lepszy początek roku. Zaufanie ze strony tak silnych i rozpoznawalnych marek potwierdza, że firma Sodexo oferuje od 25 lat usługi na najwyższym poziomie. Każdy nowy projekt daje nam energie do dalszego rozwoju i ciągłego podnoszenia jakości naszych usług. To wielka odpowiedzialność, a zarazem kolejna próba dla naszych zespołów – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska.
Rozpoczęcie współpracy światowego lidera w dziedzinie usług poprawiających jakość życia z legendarnym browarem to jeden z dwóch większych noworocznych kontraktów podpisanych przez Sodexo na obsługę techniczną nieruchomości. Od stycznia świadczyć będzie swoje usługi na terenie obiektów sklepowych i biurowych, należących do firmy odzieżowej H&M.
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących jakość życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon w 1966 roku jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Sodexo, zatrudniające 460 000 pracowników w 72 krajach świata, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 100 milionów konsumentów na całym świecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.