Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Soplica zaczyna rok z nowym smakiem i zimowymi atrakcjami

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-01-2019, 11:17
Soplica, lider kategorii alkoholi smakowych na polskim rynku, rozpoczyna nowy rok poszerzając swoje owocowe portfolio o intensywny smak moreli. Dla wszystkich fanów zimowego szaleństwa marka przygotowała też w największych, narciarskich kurortach Polski szereg atrakcji w ramach Akcji Zima.
Soplica zaczyna rok z nowym smakiem i zimowymi atrakcjami
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Od 2016 roku Soplica jest liderem rynku wódek smakowych, co roku zaskakując konsumentów nowymi wariantami o smakach tradycyjnych, polskich owoców. Z początkiem bieżącego roku marka wprowadza do szerokiej dystrybucji Soplicę Morelową, która do tej pory dostępna była tylko w sieciach sklepów Żabka i Fresh Market, gdzie już pokazała swój ogromny potencjał.

- Po wprowadzeniu nowej Soplicy Morelowej do wybranych sklepów, dotarło do nas mnóstwo pozytywnych opinii na jej temat. W odpowiedzi, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tego wariantu do szerokiej sprzedaży. Wierzymy, że tak jak poprzednie smaki, tak i Soplica Morelowa będzie doskonałym uzupełnieniem naszego portfolio oraz idealną propozycją na sezon wiosenny. - mówi Klaudia Krupicz, Senior Brand Manager Soplicy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!