Spadki sprzedaży alkoholu w sklepach małoformatowych
W kwietniu w sklepach małoformatowych łączne wydatki na alkohole były nieznacznie niższe niż w kwietniu 2015 r., ale w ujęciu mdm wzrosły o ponad 4 proc. – podaje Biuletyn Polskiej Izby Handlu za Centrum Monitorowania Rynku.

Łączna wartość sprzedaży wódek czystych spadła o 5,6 proc. w porównaniu z kwietniem 2015 r. i o 3,22 proc. w porównaniu z marcem 2016 r. W omawianym okresie odnotowano też niewielkie spadki liczby transakcji zakupu tej kategorii – podaje Biuletyn Polskiej Izby Handlu za Centrum Monitorowania Rynku.
Wódki smakowe w kwietniu 2016 r. sprzedawały się lepiej niż rok wcześniej, ale w ujęciu mdm odnotowano spadek zarówno wartości ich sprzedaży (o niespełna 2 proc.), jak i liczby transakcji (o prawie 1 proc.).
Więcej na dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.