Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Spółka Jantoń liderem segmentu win grzanych, planuje dalszy rozwój kategorii

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-09-2018, 15:02
Spółka Jantoń dzięki podwojeniu wartości sprzedaży Grzańca Galicyjskiego, rozwinięciu marki Zbójeckie Grzane oraz inwestycjom w HoReCa w ciągu roku stała się liderem segmentu win grzanych. Obecnie udział firmy w tej kategorii wynosi ponad 80 proc. Spółka planuje dalszy rozwój w tym obszarze: rozbudowę własnego portfolio produktowego oraz popularyzację win grzanych.
Spółka Jantoń liderem segmentu win grzanych, planuje dalszy rozwój kategorii
fot. materiały prasowe Jantoń

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W winach grzanych od dawna widzieliśmy ogromny potencjał, a zakup największej marki, czyli Grzańca Galicyjskiego, był strategicznym posunięciem. Nad kontraktem z PWI Vinfort pracowaliśmy przez ponad 5 lat. Już w chwili nabycia Grzańca Galicyjskiego staliśmy się liderem w tym obszarze – mówi Jakub Nowak, prezes spółki Jantoń.

– Nie spoczęliśmy jednak na laurach i w ciągu jednego sezonu dynamicznie rozwinęliśmy kategorię. Dzięki intensywnej pracy, wprowadzeniu nowych wariantów Grzańca Galicyjskiego - Miodowego oraz Bezalkoholowego, dużej kampanii marketingowej podwoiliśmy wartość sprzedaży produktów tej marki. Jednocześnie rozwinęliśmy drugie wśród win grzanych – Zbójeckie Grzane - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!