Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Sprzedaż Cydru Lubelskiego znacznie poniżej oczekiwań

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2016, 11:47
Grupa Ambra ocenia, że w pierwszym półroczu roku obrotowego 2015/2016 sprzedaż Cydru Lubelskiego była na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego, jednak była znacząco poniżej oczekiwań.
Sprzedaż Cydru Lubelskiego znacznie poniżej oczekiwań
fot. Ambra

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Cydr Lubelski utrzymał pozycję zdecydowanego lidera, ale konsumpcja całej kategorii w Polsce nie wzrosła – informuje Grupa Ambra.

Ambra podaje, że działania marketingowe grupy koncentrowały się w pierwszym półroczu na wsparciu Cydru Lubelskiego, które objęło m.in. obecność marki w licznych imprezach w największych miastach Polski i w najpopularniejszych ośrodkach turystycznych. Koszty marketingu były wyższe niż rok wcześniej o 0,9 mln zł.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!