Sprzedaż piwa do HoReCa rośnie niezbyt imponująco, ale jest potencjał
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 21-03-2016, 12:32

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Poziom nie jest imponujący. W 2015 r. powstało ponad 100 nowych podmiotów zajmujących się warzeniem i sprzedażą piwa w tej grupie, czyli bardzo małych producentów, powiązanych mocno z gastronomią. Przyrost wobec lat ubiegłych to około 5 pkt. proc. – mówi Danuta Gut, dyrektor biura zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
- Waga sprzedaży do HoReCa jest związana silnie ze sposobem i nawykami konsumpcji konsumentów. Na przykład w Wielkiej Brytanii jest kultura pubu, czyli ludzie po pracy idą do pubu, żeby napić się piwa i to jest sposób konsumpcji. Kiedy myślą o piwie idą do pubu – mówi prezes Browarów Polskich, Guillaume Duverdier.
komentarze (0)