Starzejące się społeczeństwo to wyzwanie, ale i szansa dla branży piwnej
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 21-03-2016, 14:04

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kampania Piwowarska działa w obszarze pięciu grup konsumentów, tzw. filarów. "Grupa złotego wieku" to najczęściej mężczyźni w wieku 55+. Piją piwo rzadziej niż młodsze pokolenie, ale poszukują lepszego, bardziej bogatego smaku. Do tej grupy odbiorców KP kieruje marki Dębowe i Pilsner Urquell.
Młodsi mężczyźni, w wieku 25-49 lat, tworzą główną grupę docelową o nazwie "męski świat". - W portfolio mamy wiele marek wychodzących im naprzeciw, jak Tyskie, Kozel czy Pilsner Urquell. Typowy konsument w tej grupie grupa pije piwo przed telewizorem lub podczas spotkań w męskim gronie, które służą zacieśnianiu więzi - mówi Highcock.
komentarze (1)
Konsumenci są coraz bardziej wymagający, a my uważymy im to samo dziadowskie Tyskie, zmienimy butelki i etykietki a oni się kolejny raz nabiorą i nabiją nam kabzę. Kiedy KP zrozumie, że ludzie szukają piwa wyrazistego, posiadającego smak i aromat, a nie piw o różnych nazwach a smaku i aromacie tym samym, czyli żadnym?
Odpowiedz