Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock Polska: Auchentoshan najdynamiczniej rozwijająca się whisky wśród single malt

Auchentoshan, szkocka marka whisky, dystrybuowana przez Stock Polska,  jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się whisky typu single malt w Polsce. Aby podtrzymać sukces marki w Polsce, Stock Polska wraz z Testa Communications po raz drugi organizują akcję „Poznaj prawdziwy smak miasta dzięki Auchentoshan!”

Stock Polska: Auchentoshan najdynamiczniej rozwijająca się whisky wśród single malt
fot. materiały prasowe

- W ciągu ostatnich 12 miesięcy od pojawienia się na polskim rynku Auchentoshan jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się whisky typu single malt odnotowując spektakularne wzrosty wartości sprzedaży +239% MAT July 2020 (wg Nielsena) - mówi Trade Marketing Manager On Trade & Travel Retail Stock Polska, Igor Przespolewski. 

Auchentoshan American Oak to delikatna whisky single malt o nutach smakowych wanilii, herbatników oraz cytrusów. Produkowana w regionie Lowlands, na północ od Glasgow. Charakterystyczną, spłaszczoną butelkę oprócz litery „A” zdobi wizerunek trzech alembików – symbol potrójnej destylacji, która wyróżnia whisky Auchentoshan na tle innych szkockich single maltów. Destylat natomiast wyłącznie leżakuje w dębowych beczkach po amerykańskim bourbonie. Dzięki suszeniu słodu wyłącznie ciepłym powietrzem oraz trzykrotnej destylacji, whisky jest przystępna w odbiorze, słodkawa.

- Zeszłoroczny sukces pierwszej edycji „Born in the city”, podczas której Polacy mogli poznać nową whisky Auchentoshan, zainspirował nas do powtórzenia serii miejskich eventów. Ze względu na dotychczasowe, przeprowadzone z olbrzymim sukcesem działania, postanowiliśmy ponownie powierzyć realizację sprawdzonemu wykonawcy jakim jest dla nas Testa Communications – mówi Igor Przespolewski.

W tym roku przewiduje się realizację około 70 eventów, które odbędą się w 35 wyselekcjonowanych lokalach, o najbardziej miejskim charakterze, na terenie Warszawy, Krakowa, Trójmiasta oraz Wrocławia. Akcja zaczęła się pod koniec sierpnia i potrwa do listopada.

Celem działań jest przedstawienie Auchentoshan konsumentom, ale również barmanom. Podczas eventów chcemy wprowadzać uczestników w świat marki od podstaw. W specjalnie zaaranżowanej industrialnej strefie marki, dzięki specjalnie zaprojektowanej "voice machine" uczymy jak wypowiadać nazwę Auchentoshan. Ceniony w środowisku streetarter pomógł nam przygotować specjalne grafiki, personalizowane pod każde miasto, w którym zaplanowane są eventy, podkreślające jednocześnie miejski charakter marki. Aktywacjami prowadzonymi przez hostessy edukujemy o pochodzeniu Auchentoshan, rozdając przy tym kilka tysięcy atrakcyjnych gadżetów (metalowych kubków – charakterystycznych dla marki, miejskich czapek, magnesów, pinholderów i toreb). Mamy również przygotowane atrakcje dla barmanów, spersonalizowane pod miasta koszulki i czapki, a dodatkowo każdy z nich będzie mógł wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody.  

więcej informacji:

whisky RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek whisky RSS ALERT    /    rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    Stock Polska RSS ALERT    /    Auchentoshan RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!