Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 02-08-2017, 14:37
Stock Polska przygotował dla konsumentów letnią aktywację, promującą nowy sposób konsumpcji Żołądkowej Gorzkiej – w postaci Chłodnika. Producent chce tym samym przekonać Polaków, że bez względu na prognozę pogody, mogą sięgnąć po Żołądkową Gorzką. Jednym z elementów kampanii jest Cocktail Truck – Chłodzik, który zawita do większych polskich miast, nadmorskich kurortów i na Mazury.
Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Żołądkowa Gorzka to alkohol, który dzięki oryginalnej recepturze doskonale sprawdzi się o każdej porze roku – także podczas lata. Chłodnik to orzeźwiająca odsłona marki i główny bohater wakacyjnej aktywacji. Wystarczy połączyć Żołądkową Gorzką z sokiem z cytryny, syropem cukrowym, lodem i wodą gazowaną.

- Żołądkowa Gorzka to trunek z dużym potencjałem, który można konsumować na wiele sposobów, bez względu na pogodę za oknem. Dzięki Chłodnikowi chcemy odświeżyć rytuał picia Żołądkowej oraz pokazać nowe okazje konsumpcji – w tym przypadku jako niezawodnego sposobu na orzeźwienie.  Połączenie Żołądkowej z lemoniadą powstało z myślą o młodszym konsumencie, który poszukuje innych smaków, inspiracji i ciekawych kompozycji. Chłodnik wpisuje się w te potrzeby. Mocno wierzymy, że orzeźwiający sposób na Żołądkową Gorzką spotka się z takim samym entuzjazmem jak Grzaniec, który promowaliśmy zimą  – mówi Magdalena Szatko, Brand Manager, Stock Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • K1 2017-08-15 23:55:31

    Zoladkowa gorzka ma potencjal. Ten smak jest jedyny w swoim rodzaju. Gdyby zwiekszyc ilosc % to sprzedaz moglaby wzrosnac. Tylko pewnie akcyza by to zniszczyla.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!