Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2017, 16:53
– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet – powiedział Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o. w trakcie debaty „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania” podczas X Forum Rynu Spożywczego i Handlu.
Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o., fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Dyrektor Stock Polska w trakcie dyskusji odniósł się do kategorii alkoholu wobec zmian technologicznych. Jego zdaniem produkt z handlu tradycyjnego odnajdzie się w świecie e-commerce.

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet. Patrząc na zmiany zachodzące w kategorii alkoholi, dygitalizacja ma zastosowanie głównie w marketingu, ponieważ ciągle obowiązuje nas ustawa o wychowaniu w trzeźwości z 1989 roku, która powoduje, że alkohol nie może być reklamowany, z wyłączeniem piwa bezalkoholowego. Na innych rynkach nie ma to zastosowania, a u nas ma. Patrząc na dygitalizację, my jako producenci mamy tę szansę, żeby pokazać się ze swoim produktem, przekonać konsumentów, że wcale nie musi być on zły i przedstawić jego zalety w świecie cyfrowym. Ta koncentracja przede wszystkim marketingowa opiera się digitalu – tłumaczył Marek Sypek.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!