Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock Spirits chce, by marka Saska stała się numerem jeden w Polsce i na świecie

Stock Spirits Group wiąże duże nadzieje z nową marką wódki wprowadzoną w Polsce, czyli z marką wódek Saska, która stanie się numerem jeden w Polsce i na rynkach międzynarodowych – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Richard Hayes, dyrektor marketingu i sprzedaży Stock Spirits Group.

Stock Spirits chce, by marka Saska stała się numerem jeden w Polsce i na świecie
Marka Saska to rodzina pięciu wariantów, wśród których są zarówno warianty czyste, jak i smakowe. fot. stockspirits.com

- Wiążemy duże nadzieje z tą marką. Wierzę, że połączenie współczesnego opakowania i tradycyjnej polskiej receptury oraz tradycji gorzelniczej spowodują, że Saska stanie się flagowym produktem grupy Stock i numerem jeden w Polsce oraz na arenie międzynarodowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

- Mamy już na swoim koncie sukces, jakim jest szybki wzrost sprzedaży wysokiej jakości produktu. Stało się tak w przypadku naszej marki premium Stock Prestige, która jest już doskonale znana na polskim rynku. Sprzedaż Stock Prestige w 2014 roku sięgnęła ponad jeden milion 9-litrowych skrzynek rocznie (opakowania zawierające np. 12 butelek 700 ml) - dodaje.

- Mimo że potrzeba czasu, aby zbudować nową markę w odpowiedni sposób, myślę, że Saska osiągnie podobny poziom w przyszłości. Wierzymy, że marka Saska przypadnie do gustu Polakom oraz, że ma potencjał eksportowy – mówi również Richard Hayes.

Wprowadzona pod koniec 2015 roku marka Saska to rodzina, wśród której są zarówno warianty czyste, jak i alkohole smakowe. W ofercie marki Saska znalazło się pięć wariantów: Saska Czysta, Saska Dębowa, Saska Czarny Bez, Saska Dzika Róża i Saska Śliwka Węgierka. 

Hayes podkreśla, że polscy konsumenci są nie tylko niezwykle otwarci na nowe smaki alkoholi, ale mają też ogromny szacunek do autentyczności i narodowego dziedzictwa kulturowego a produkty przywołujące polską historię, które przywracają część tej tradycji stają się bardzo popularne.

- Takie spojrzenie mamy na markę Saska. Dlatego też staramy się czerpać inspiracje z przeszłości, z tradycyjnych receptur i w ten sposób tworzyć produkt silnie zakorzeniony w najlepszych polskich tradycjach gorzelniczych, który sprawdzi się wśród nowego pokolenia konsumentów – mówi Richard Hayes.

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej. Łączny wolumen sprzedaży grupy w 2014 r. wyniósł ok. 130 milionów litrów.

Stock Spirits Group jest właścicielem marek w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce oraz wódek Stock Prestige, a także Czysta de Luxe.

Producent wódek czystych i gatunkowych oraz likierów prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Saska RSS ALERT    /    wódka Saska RSS ALERT    /    Stock Spirits Group RSS ALERT    /    Stock Polska RSS ALERT    /    Richard Hayes RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    rynek wódki na świecie RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Daro 2016-02-04 14:13:12
    Pomarzyć dobra rzecz.
  • JONA 2016-02-05 23:37:40
    A mi się podoba... marketingowo SUPER!!! A smak... z ciekawości spróbuję.
  • Marek 2016-02-08 19:25:00
    jeżeli tradycja to, czy jest jakikolwiek związek tej wódki z tradycją Polskiego Gorzelnictwa.
  • tradycja 2016-02-10 12:22:18
    no jest tradycja, spirytus pochodzi z polskich gorzelni :))
  • Mona 2018-10-11 20:43:34
    A ja wlasnie rozkoszuje sie sliwka wegierka...mmm...smak wysmienity ,a i glowa nie boli na drugi dzien😉Polecam .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!