Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock Spirits chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream

Stock Spirits Group chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream zarówno w wódkach czystych jak i smakowych. Marka ma plasować się powyżej marek lokalnych, ale nie tak wysoko jak międzynarodowe marki premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

Stock Spirits chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream
Marka Saska to rodzina pięciu wariantów, wśród których są zarówno warianty czyste, jak i smakowe fot. stockspirits.com

- Marka Saska powstała w odpowiedzi na lukę rynkową, na którą zwróciliśmy uwagę w wyniku naszych analiz marketingowych. Będzie ona pozycjonowana w segmencie upper mainstream zarówno, jeśli chodzi o wódki czyste, jak i smakowe. Chcemy plasować się powyżej marek lokalnych takich jak Soplica, ale jeszcze nie tak wysoko jak międzynarodowe marki premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Wróblewska.

- Marka Saska ma być zupełnie nową jakością dla konsumentów. To produkt, który odbiega od tego, co jest dostępne w tej chwili na rynku.  W segmencie mainstream znajdziemy przede wszystkim marki, które są bardzo tradycyjne zarówno w swoim koncepcie jak i w designie. Z kolei w segmencie premium konsument ma do wyboru jedynie marki o międzynarodowym wizerunku - dodaje.

- My natomiast oferujemy polską tradycję w nowoczesnym wydaniu. Jesteśmy mocno osadzeni w historii, z jednej strony poprzez nawiązanie nazwą do czasów saskich, z drugiej czerpiemy z bogatego dorobku kulinarnego czy gorzelniczego tamtej epoki. W tych czasach Polska słynęła z doskonałych nalewek w całej Europie. Nasza marka Saska to tradycyjny trunek zamknięty w bardzo nowoczesnym designie – podkreśla Karolina Wróblewska.

Dodaje, że Stock Spirits liczy, że po produkty te sięgną również użytkownicy kategorii premium, w której jak dotąd brakuje tradycyjnych polskich marek czerpiących z kategorii nalewek.

- W tym segmencie kluczową rolę odgrywają wódki czyste. Pod wieloma markami znajdziemy też warianty smakowe, jednak nie są one atrakcyjne dla konsumentów wódek smakowych. Należy pamiętać, że są to jednak wódki białe, aromatyzowane, perfumowane, podczas gdy koneserzy alkoholi smakowych doceniają wysoką jakość, naturalność smaku, czerpanie z kategorii nalewek. Uplasowanie Saskiej w segmencie uppermainstream to pierwszy krok w kierunku premium. Być może będziemy ten portfel dalej rozszerzać – mówi Karolina Wróblewska.

Stock Spirits Group w ostatnich tygodniach 2015 roku wprowadziła na rynek nową markę wódek Saska.

Saska to rodzina, wśród której są zarówno warianty czyste, jak i alkohole smakowe. W ofercie marki Saska znalazło się pięć wariantów: Saska Czysta, Saska Dębowa, Saska Czarny Bez, Saska Dzika Róża i Saska Śliwka Węgierka. 

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej, który jest właścicielem marek w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce oraz wódek Stock Prestige, a także Czysta de Luxe.

Producent wódek czystych i gatunkowych oraz likierów prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    Stock Spirits Group RSS ALERT    /    Stock Polska RSS ALERT    /    Karolina Wróblewska RSS ALERT    /    plany Stock Spirits Group RSS ALERT    /    Saska RSS ALERT    /    wódka Saska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • patrykc 2016-02-25 16:16:37
    Musze przyznać, że nazwa jest bardzo dobra. Skojarzenia historyczne, ale i krótka, luksusowo brzmiąca. Patryk Rykała copywriter

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.28.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!