Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock Spirits: Nakłady inwestycyjne w markę Saska będą wysokie

Stock Spirits Group, która chce, by marka Saska stała się numerem jeden w Polsce i na świecie, przeznaczy na ten cel wysokie nakłady inwestycyjne – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Richard Hayes, dyrektor marketingu i sprzedaży Stock Spirits Group.

Stock Spirits: Nakłady inwestycyjne w markę Saska będą wysokie
Marka Saska to rodzina pięciu wariantów, wśród których są zarówno warianty czyste, jak i smakowe fot. stockspirits.com

Stock Spirits Group wiąże duże nadzieje z nową marką wódki wprowadzoną w Polsce, czyli z marką wódek Saska. Grupa ocenia, że Saska ma potencjał eksportowy, a także stanie się flagowym produktem grupy Stock i numerem jeden w Polsce oraz na arenie międzynarodowej.

Ile firma chce zainwestować w promocję marki Saska w najbliższych miesiącach?

- Nakłady inwestycyjne będą wysokie, ponieważ wierzymy, że możemy wdrożyć coś nowego na polski rynek, pokazać nowy produkt polskim konsumentom. Bardzo cieszymy się na wprowadzenie tej nowej marki, ponieważ dzięki temu oferujemy szeroką gamę smaków, która nie jest podobna do żadnej innej oferowanej na polskim rynku, ponadto opakowanie zostało bardzo dobrze przyjęte - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

Dodaje, że Saska nie jest dedykowana specjalnie dla jakiegoś konkretnego kanału dystrybucji.

- Właściwie ta marka nie jest dedykowana dla żadnego konkretnego kanału. Dla nas ważne jest dotarcie do wyedukowanego konsumenta, dla którego istotna jest wysoka jakość produktu. Tacy klienci robią zakupy w różnych kanałach, kierują się też różnymi potrzebami czy okazjami. Zdecydowaliśmy, że Saska dostępna będzie we wszystkich kanałach od razu – mówi Richard Hayes.

Wprowadzona pod koniec 2015 roku marka Saska to rodzina, wśród której są zarówno warianty czyste, jak i alkohole smakowe. W ofercie marki Saska znalazło się pięć wariantów: Saska Czysta, Saska Dębowa, Saska Czarny Bez, Saska Dzika Róża i Saska Śliwka Węgierka. 

Hayes podkreśla, że polscy konsumenci są nie tylko niezwykle otwarci na nowe smaki alkoholi, ale mają też ogromny szacunek do autentyczności i narodowego dziedzictwa kulturowego a produkty przywołujące polską historię, które przywracają część tej tradycji stają się bardzo popularne. Takie właśnie spojrzenie ma grupa Stock Spirits na markę Saska, dlatego stara się czerpać inspiracje z przeszłości, z tradycyjnych receptur i w ten sposób tworzyć produkt silnie zakorzeniony w najlepszych polskich tradycjach gorzelniczych, który sprawdzi się wśród nowego pokolenia konsumentów.

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej. Łączny wolumen sprzedaży grupy w 2014 r. wyniósł ok. 130 milionów litrów.

Producent wódek czystych i gatunkowych oraz likierów prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie.

 Stock Spirits Group jest właścicielem marek w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce oraz wódek Stock Prestige, a także Czysta de Luxe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Stock Spirits Group RSS ALERT    /    Richard Hayes RSS ALERT    /    Saska RSS ALERT    /    wódka Saska RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    plany Stock Spirits Group RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • tata 2016-02-18 10:39:39
    ameryki nie odkrywa. jak sie chce miec przychody duze to naklady tez zazwyczaj sa duze

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!