Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Sulimar: Kobiety będą częściej pić piwo dzięki puszkom Strawster

Sulimar, polski producent napojów i piwa, wdraża innowacyjne rozwiązanie w postaci puszek Strawster (z wysuwaną słomką), starając się dzięki niemu przyciągnąć większą liczbę kobiet do grona swoich klientów.

Sulimar: Kobiety będą częściej pić piwo dzięki puszkom Strawster
fot. materiały prasowe Sulimar

Cornelius Grejpfrutowy to piwo o smaku grejpfrutowym, cieszące się największą popularnością wśród konsumentek wybierających produkty firmy Sulimar. Dążąc do zwiększenia zasięgu oddziaływania swojej marki, firma zaczęła rozważać wykorzystanie innych form opakowania niż stosowana dotychczas szklana butelka. Wyzwaniem było znalezienie opcji nowej i godnej uwagi, która jednocześnie nie zniechęcałaby głównej grupy dotychczasowych konsumentów. Ostatecznie wybór padł na pionierskie rozwiązanie Strawster stworzone przez firmę Ball.

Badanie przeprowadzone przez Green Hasson and Janks „Women in the Food and Beverage Industry” (Rola kobiet jako konsumentek w sektorze spożywczym) wskazuje na to, że kobiety szukają zdrowych, bezpiecznych i ekologicznych produktów. Obecnie najczęściej to kobiety podejmują decyzje zakupowe w domu i okazuje się, że są gotowe zapłacić więcej za produkty wyższej jakości. To samo badanie potwierdza, że kobiety ustanawiają trendy i przez to mają bezpośredni wpływ na podejście rynkowe marek w przemyśle spożywczym.

 - Na niezwykle konkurencyjnym rynku, gdzie opłacalność bywa zagrożona z powodu częstego stosowania promocji cenowych, trwa zaciekła walka o miejsce na półkach. Widoczna jest przy tym zwiększona siła nabywcza sprzedawców detalicznych. Dlatego też bardzo ważne jest opracowanie przekonujących rozwiązań zdolnych zachęcić nowe grupy klientów - mówi Antti Laakkonen, business manager w Ball Packaging Europe.

Strawster to nowa puszka ze słomką wysuwaną w momencie otwarcia zawleczki. Ten mechanizm jest dostępny tylko z puszką Ball o pojemności 250 ml. Taki format zyskał duże uznanie wśród marek chcących się wyróżnić na półce sklepowej. Puszka Strawster jest napełniana, zamykana i przetwarzana jak zwykła puszka, a dzięki małemu otworowi napój nie wylewa się i nie brudzi, co stanowi wielką zaletę dla klientów, szczególnie kobiet.

Sulimar zwiększył produkcję piwa Cornelius Grejpfrutowy i po raz kolejny rozleje grapefruitowe piwo do puszek Strawster. Firma rozpoczęła także produkcję piwa o smaku bananowym Cornelius Bananowy w puszkach Strawster. W efekcie firma Ball przystosowała swoją linię produkcyjną DWI Strawster w Belgradzie i zwiększyła produkcję opakowań. Cornelius Grejpfrutowy i Bananowy, mające trafić na półki sklepowe w pierwszym kwartale 2016 roku, nie są jedynymi produktami Sulimar, które będą dostępne w puszkach Strawster.

— Planujemy również wprowadzenie jednego lub dwóch napojów dla dzieci, ponieważ nasi najmłodsi konsumenci zawsze wykazywali szczególne upodobanie do picia przez słomkę, a Strawster idealnie się do tego nadaje — podsumowuje Mariusz Supady, własciciel firmy Sulimar.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariusz Supady RSS ALERT    /    Cornelius RSS ALERT    /    Sulimar RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    Ball Packaging RSS ALERT    /    puszka Strawster RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!