• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Szef Carlsberg Polska: spadki zwalczamy ofertą, czekamy na gastro

Carlsberg Polska poradził sobie z wielkimi wyzwaniami, z jakimi boryka się branża piwna, a także gastronomiczna. Spadki wolumenów w branży równoważy ciekawymi ofertami i wprowadza na czas nowości, a w portfelu piw bezalkoholowych będzie mieć łącznie kilkanaście wariantów. – Gdy gastronomia wznowi działalność, będziemy wraz z nią na to gotowi - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2021, 13:50
Szef Carlsberg Polska: spadki zwalczamy ofertą, czekamy na gastro
Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska
  • Carlsberg Polska dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników poradziła sobie z najważniejszymi wyzwaniami, utrzymała ciągłość działania i wprowadziła na czas nowości zarówno w 2020 jak i w 2021 roku.
  • W ofercie Carlsberg Polska w tym sezonie konsumenci znajdą kilka nowości, często o smakach dotychczas niespotykanych na rynku piwa.
  • W segmencie piw bezalkoholowych w portfelu firmy będzie łącznie kilkanaście wariantów.

 

Zachęcamy do przeczytania w Strefie Premium dużego wywiadu, w którym Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska i jednocześnie prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie, mówi o wyzwaniach branży piwnej i wyzwaniach Carlsberg Polska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mieszko Musiał wskazuje, że pandemia wciąż gra pierwsze skrzypce, jeśli chodzi o negatywny wpływ na branżę piwną, głównie ze względu na ograniczenia z nią związane, czyli zamknięcie lokali gastronomicznych, odwołane wydarzenia sportowe, kulturalne, imprezy masowe, brak możliwości spotkań w gronie rodziny czy znajomych. Do tego dochodzi trudna do przewidzenia perspektywa przyszłości, pogarszające się nastroje konsumenckie, nieprzewidywalność legislacyjna i dodatkowe koszty związane z wprowadzanymi podatkami, opłatami, czy „daninami”.  Rosną też koszty produkcji – surowców, energii i koszty pracy. Dlatego 2021 to zapewne będzie kolejny trudny rok dla branży ze spadkami wolumenowymi. 

- Najważniejszym priorytetem dla nas, od pierwszego dnia pandemii i wynikającego z niej lockdown’u, było zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom i dbanie o dobrostan zespołu w warunkach przeciągającej się pracy zdalnej i ograniczeń. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracowników dotychczas poradziliśmy sobie z najważniejszymi wyzwaniami, utrzymaliśmy ciągłość działania i wprowadziliśmy na czas nowości zarówno w 2020 jak i w tym roku.  Ludzie i ich ochrona pozostaną naszym priorytetem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mieszko Musiał.

- Jak chodzi o przeciwdziałanie spadkom wolumenu, będziemy równoważyć go ciekawą ofertą w zakresie całego portfela. Właśnie pojawiają się na rynku nasze nowości na sezon 2021, które odpowiadają na potrzeby konsumentów, wierzymy, że będą one w stanie zapewnić sobie ich uznanie i lojalność. Zwracamy uwagę na jakość egzekucji w punktach sprzedaży i współpracę z naszymi partnerami – podkreśla prezes.

- Trzymamy również rękę na pulsie pozostając w stałym kontakcie z naszymi partnerami gastronomicznymi, których w trakcie pandemii staraliśmy się, jak tylko potrafiliśmy, wspierać. Kiedy już będą mogli otworzyć swoje podwoje i ponownie wznowić działalność, będziemy wraz z nimi do tego gotowi – dodaje też Mieszko Musiał.

Nowości Carlsberg Polska na sezon 2021 r

Prezes Mieszko Musiał zapowiada też, że w ofercie Carlsberg Polska w tym sezonie konsumenci znajdą kilka nowości, często o smakach dotychczas niespotykanych na rynku piwa. W segmencie piw bezalkoholowych w portfelu firmy będzie łącznie kilkanaście wariantów.

- Oczywiście będziemy dalej rozwijać nasze portfolio piw 0,0%. Marka Somersby, mająca wielu lojalnych konsumentów, przedstawiła bezalkoholową innowację Somersby Strawberry & Lime 0,0%, jak również alkoholowy wariant Somersby Piña Colada o unikalnym smaku ananasa z nutą kokosa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mieszko Musiał.

- Z kolei młoda i dynamicznie rozwijająca się marka Garage oferuje nowość Garage Kamikaze o smaku likieru Blue Curacao z limonką, jak również Strawberry Margherita - dodaje. 

- Do bezalkoholowych wariantów okocimskich radlerów dołączył nowy Okocim radler 0,0% Mango z Marakują, a z lagerów Carlsberg 0,0% - orzeźwiające piwo z chmielowymi nutami i przyjemną goryczką. Łącznie w naszym portfelu będzie kilkanaście wariantów bezalkoholowych adresujących różne gusta i potrzeby – wskazuje prezes Carlsberg Polska.

Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. Carlsberg Polska warzy piwa takie jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast.

Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach o wieloletniej tradycji piwowarskiej – w Browarze Okocim w Brzesku (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848), i Browarze Kasztelan w Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników.  Od 2015 roku firma jest dystrybutorem piwa Guinness. Carlsberg Polska jest oddziałem duńskiej firmy Carlsberg działającej od 1847 roku.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!