Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Szef Stock Spirits: W Polsce zmieniają się sposoby picia alkoholu, co daje nowe możliwości

W Polsce rośnie liczba Polaków, którzy mogą sobie pozwolić na produkty alkoholowe lepszej jakości. Rośnie też konsumpcja alkoholi poza domem - ocenia prezes Stock Spirits Group, Chris Heath w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

Szef Stock Spirits: W Polsce zmieniają się sposoby picia alkoholu, co daje nowe możliwości
Chris Heath, prezes Stock Spirits Group fot. SSG

- Na polskim rynku wódki spodziewamy się kontynuacji trendów zmierzających w kierunku premiumizacji  - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Chris Heath.

- Wraz ze wzrostem rozporządzalnych dochodów Polaków zwiększa się też liczba konsumentów, którzy mają możliwość wyboru produktów o wyższej jakości. Dodatkowo następują też zmiany w sposobie spożywania alkoholi, ze stopniowym wzrostem konsumpcji jednorazowej oraz konsumpcji poza domem - dodaje.

- Te nowe okazje do konsumpcji są coraz mocniej rozwijającą się częścią rutyny  picia alkoholi i stwarzają możliwości dla różnych formatów produktów i wielkości opakowań, czyli przestrzeni, w której my jesteśmy szczególnie silni – mówi również Chris Heath.

Stock Spirits Group to jeden z czołowych producentów wódek gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Prowadzi głównie działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Łączny wolumen sprzedaży przekracza obecnie 100 milionów litrów rocznie.

Grupa eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie. Do czołowych marek oferowanych przez Stock należą takie produkty jak brandy Stock, gorzki likier Fernet Stock oraz Limonce, a także nowsze wyroby, takie jak wódki Stock Prestige czy Żołądkowa de Luxe.

Grupa Stock Spirits powstała w wyniku połączenia w 2008 r. dwóch spółek o ugruntowanej pozycji: Eckes & Stock i Polmos Lublin. 

Na początku 2015 roku Stock Spirits Group straciła pozycję lidera na rynku wódki w Polsce (na korzyść CEDC), a jej udziały w rynku spadły do 30,9 proc. z 38,1 proc.  rok wcześniej. Przychody grupy w Polsce spadły w ubiegłym roku do 137,2 mln euro z 168 mln euro w 2014 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    Chris Heath RSS ALERT    /    Stock Spirits Group RSS ALERT    /    premiumizacja RSS ALERT    /    konsumpcja alkoholu w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!