Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Szkocka whisky przechodzi renesans (duży wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
  • Data: 11-02-2021, 16:30
– Kategoria whisky jest szybko rosnącą kategorią alkoholi. W Szkocji aktualnie stawia się na kreatywność i innowacje, dużo eksperymentuje się z użyciem nowych beczek i wykorzystuje się nowe możliwości finiszowania. Z kolei irlandzka whisky jest aktualnie najszybciej rozwijającą się kategorią. Mocno odradza się po kryzysie – powiedział Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich. Kuba z sektorem HoReCa jest związany od 2008 roku. W tym czasie pracował w stołecznych lokalach takich jak: Na lato, 6 cocktails i Sen. W rozmowie z nami opowiedział m.in. o rynku whisky, postrzeganiu tego trunku w Polsce i na świecie, procesie produkcji i leżakowania oraz w której whisky możemy poczuć crème brulee.
Szkocka whisky przechodzi renesans (duży wywiad)
Jakub Magnuszewski, ambasador marki Glenfiddich / fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak rozpoczęła się Twoja współpraca z marką Glenfiddich?

Z marką Glenfiddich współpracuję od 2015 roku. Na początku jako barman i szkoleniowiec na różnych eventach. Przede wszystkim na festiwalach whisky. Od 2015 roku byłem również szkoleniowcem w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów przy ul. Wspólnej w Warszawie, gdzie uczyliśmy zawodu młodych adeptów barmaństwa. Później przerodziło się to w duży projekt Master Craft Academy. W ciągu roku przeszkoliliśmy ponad 1000 barmanów w całej Polsce. Dzięki temu udało mi się uporządkować wiedzę związaną ze szkoleniami i warsztatami, i wtedy też pojawiła się propozycja ze strony Glenfiddich, żeby zostać ambasadorem marki. Aktualnie nie pracuję jako barman, jednak pasja do tej branży pozostała, także zdarza się mi współpracować z niektórymi lokalami, a współpraca opiera się na degustacjach, występach gościnnych za barem, ale jest to wszystko związane z marką, dla której teraz pracuję.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!