Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Szumowski: Polska Wódka wciąż potrzebuje wsparcia - wideo

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2016, 14:23
Polska Wódka - jako marka - znana jest we wszystkich krajach świata, w których spożywany jest alkohol. Mimo tego stale potrzebujemy wsparcia - mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka i Przewodniczący Rady Głównej ZP PPS.
Szumowski: Polska Wódka wciąż potrzebuje wsparcia - wideo
Andrzej Szumowski; fot. P.Pawłowski

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Polska Wódka przez dziesięciolecia zbudowała swoją mocną pozycję na rynkach światowych. Jest to jedyna polska produktowa marka globalna. Mimo tego, że jesteśmy wszędzie, wciąż potrzebujemy wsparcia. Chcielibyśmy eksportować więcej - dodał Andrzej Szumowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wódko pozwól żyć 2016-06-24 07:03:44

    to niech się zapisze do grupy wsparcia

    Odpowiedz
  • gosc 2016-09-01 08:56:22

    Gutt Pure Vodka. Mało jest polskich wódek, które faktycznie utrzymują poziom, większość jest totalnie lipna, ale ta robi różnicę - głównie chodzi o smak i zapach. Ludzie też się zmieniają - raczej celują w jakość, a nie w picie byle czego...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!