Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 01-02-2019, 10:17
Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną pod hasłem „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”.  Akcję wspiera kampania telewizyjna z nowym spotem reklamowym oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”, dodatkowo wspierana jest od 1 lutego br. spotem telewizyjnym.
Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– ­­­­Instant win to wciąż najlepiej oceniany przez konsumentów rodzaj promocji. Tego typu promocje mają trzy podstawowe zalety: dla konsumentów to proste zasady i prosty sposób weryfikacji wygranych, a dla producenta to lojalizacja konsumenta i wzrost sprzedaży – mówi Klaudyna Konarzewska, Kierownik marki Tatra.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!