• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Tatra z nową kampanią telewizyjną

Tatra rozpoczyna kampanię TV. Jest to kontynuacja strategii komunikacji, w której marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak odwaga, doświadczenie i zaufanie. Emisja spotów rozpoczyna się 16 maja 2016 r.
  • Autor: PR
  • Data: 17-05-2016, 11:17
Tatra z nową kampanią telewizyjną
fot. materiały prasowe marki Tatra

Tatra, marka o górskich korzeniach, w swojej komunikacji podkreśla znaczenie hartu ducha i wewnętrznej siły, która jest istotna nie tylko w górach, ale też w codziennym życiu. W najnowszym spocie przypomina, że góry to żywioł, z którym mogą mierzyć się tylko prawdziwi faceci. Uosobieniem tej wewnętrznej siły jest Góral, którego konsumenci znają już z poprzednich spotów Tatry.

- Historie, które pokazujemy w spotach Tatry, podkreślają charakter marki. Opowiadamy w nich o ludziach, którzy dzięki sile charakteru odważnie stawiają czoła wyzwaniom. - mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager marki Tatra – Góral z naszego spotu jest godny zaufania i szacunku – to wartości bliskie naszym konsumentom.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania telewizyjna startuje 16 maja 2016 r. Spoty 30s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i wybranych stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!