Trzy Korony Browar Nowosądecki poszerza sieć dystrybucji, planuje zwiększać moce produkcyjne
Trzy Korony Browar Nowosądecki, minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, planuje kontynuować rozszerzanie sieci dystrybucji, a w dalszych planach rozwoju jest też rozważane sukcesywne zwiększanie obecnie posiadanych mocy wytwórczych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży browaru.

- W roku 2018 dystrybucję prowadziliśmy w ramach własnej sieci oraz we współpracy ze specjalistyczną hurtownią. Na początku bieżącego roku poszerzyliśmy sieć dystrybucji o kolejnego zewnętrznego partnera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży browaru.
- Dalszy rozwój dystrybucji planujemy budować w oparciu o partnerów zewnętrznych, ale równolegle chcemy utrzymywać bezpośrednią relację z naszymi partnerami biznesowymi, w czym upatrujemy jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych – dodaje.
Michał Patuła podkreśla też, że browar produkuje piwo we własnym zakładzie i nie zleca produkcji na zewnątrz.
- Nasze piwo produkujemy w Nowym Sączu, we własnym zakładzie produkcyjnym. Nie zlecamy produkcji na zewnątrz. Naszego świeżo wyprodukowane, niepasteryzowane piwa można spróbować w restauracji Browar Trzy Korony, która uzupełnia nasz zakład produkcyjny – mówi kierownik do spraw sprzedaży browaru.
- Obecnie nasze moce produkcyjne wykorzystujemy w ok. 30 proc. zasobu. W planach dalszego rozwoju rozważamy sukcesywne zwiększanie obecnie posiadanych mocy wytwórczych - mówi też Michał Patuła.
Trzy Korony Browar Nowosądecki w 2018 roku sprzedał 120 tys. litrów i był to wynik o ok. 15 proc. lepszy w stosunku do roku 2017. W tym czasie zmieniła się również struktura sprzedaży - w roku 2018 sprzedaż do klientów zewnętrznych przekroczyła 50 proc. produkcji Browaru. Browar chce w dalszym ciągu aktywnie rozwijać się w segmencie HoReCa, przede wszystkim w regionie Małopolski i Podkarpacia, ale nie wyklucza również dalszej ekspansji geograficznej.
Browar współpracuje głównie z rynkiem HoReCa. Obecnie piwa są w stałej sprzedaży w kilkudziesięciu miejscach w Małopolsce oraz na Podkarpaciu. Marka wciąż powiększa portfolio kontrahentów o nowe, wiodące hotele oraz restauracje w regionie. Do klientów Browaru należą m.in. Novotel Kraków, Hilton Garden Inn, Czarny Potok Resort & Spa, Heron Live Hotel oraz Aries Hotel & Spa.
Trzy Korony Browar Nowosądecki to minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, produkujący autorskie piwa, tworzone w oparciu o tradycyjne receptury. W 2018 roku marka przeszła gruntowny rebranding, co przełożyło się na jej dynamiczny rozwój w regionie. Portfolio Browaru zawiera 7 klasycznych gatunków piw: Marcowe, Pils, Weizen, Dunkel, Koźlak, Podwójny Koźlak oraz Wheat India Pale Ale.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.