Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Tyskie rusza z nową kampanią „Przejdźmy na Ty”

Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.

Tyskie rusza z nową kampanią „Przejdźmy na Ty”
fot. facebook.com/pg/tyskie

„Przejdźmy na Ty” to nie tylko nowa platforma komunikacji Tyskiego, to przede wszystkim efekt strategicznych zmian, jakim od początku roku poddawana jest marka.

– Nowa platforma komunikacji to wyraz naszej wizji długookresowej. Tyskie, to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni. Jesteśmy paliwem socjalnym i tak widzimy naszą rolę w kategorii piwnej – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Za Tyskim stoją cztery wieki spotkań łączących miliony Polaków. Marka akcentuje, jak ważne w codziennym życiu jest jednoczenie się ludzi i poszukiwanie tego, co nas spaja za pomocą strategicznej koncepcji kreatywnej „Przejdźmy na Ty”. Komunikację 360 stopni zainauguruje spot, w którym Tyskie przekonuje, że przejść na „Ty” możemy z każdym i w każdej sytuacji. Przypomina, że niezależnie od wieku, statusu społecznego czy odmiennego zdania, jesteśmy w stanie budować relacje i odkrywać łączące nas elementy.

30-sekundowa reklama Tyskiego „Przejdźmy na Ty” zadebiutuje w ogólnopolskiej telewizji 24 września. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV,  OTO Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria,  dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tyskie RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Przejdźmy na Ty RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • aga 2019-06-06 00:45:52
    Wypilismy ok 200 piw z promocji i nadal jestesmy na pan żadnej wygranej. Chyba przerzucimy sie na tatre

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!