Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Warka podsumowała działania wspierające kibiców podczas mistrzostw

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 07-08-2018, 16:38
Przez kilkanaście tygodni Warka przeżywała wraz z kibicami najważniejszy piłkarski turniej czterolecia, rozdając miliony biało-czerwonych chust, które stały się modnym gadżetem wśród fanów. Biało-czerwone chusty to jedna z nagród w trwającej do końca lipca loterii Warki. W ten sposób marka rozdaje ich aż 2 mln, a dodatkowo do wygrania są też 4 mln piw. Chusty pojawiały się także przed meczami reprezentacji w czterech polskich miastach. We Wrocławiu, Chorzowie, Poznaniu i Warszawie fani otrzymali blisko 100 tysięcy takich gadżetów, które można było zobaczyć na trybunach, wokół stadionu, a także na balkonach okolicznych mieszkań.
Warka podsumowała działania wspierające kibiców podczas mistrzostw
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Same przygotowania do turnieju, specjalnie dla Warki, relacjonowała „Drużyna na 5”, złożona z twórców popularnego kanału YouTube „5 sposobów na” - Artura „Arcziego” Olszewskiego, Przemysława „Primosza” Śliwińskiego, Marcina „Klamer” Radziwonia, Tomasza „Abiego” Obary i Sebastiana „Sztaby” Bajona. Ekipa youtuberów przez ponad dwa miesiące przygotowywała kibiców na futbolowe emocje, a w trakcje turnieju wyruszyła do Moskwy i zdawała relację z podróży oraz meczu Polska – Senegal. W materiale, który ma już 2 mln wyświetleń pokazali jak stolica Rosji żyje mistrzostwami, rzucali wyzwania kibicom z innych krajów, a także z trybun wspierali „biało-czerwonych”. Związane z kibicowaniem materiały „Drużyny na 5” zanotowały już łącznie ponad 8 mln wyświetleń.   

– Tak ważna i widowiskowa impreza piłkarska zdarza się raz na cztery lata, tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym piłkarskim święcie i wspierać fanów w dopingowaniu naszej drużyny. Rozdawane przez Warkę biało-czerwone chusty kibica współtworzyły niezwykłą atmosferę, a relacje naszej „Drużyny na 5” prosto z Rosji, pozwalały jeszcze lepiej poczuć klimat tego turnieju. Ogromna popularność tych materiałów pokazuje, że udało nam się przekazać emocje, które towarzyszyły meczom kadry – mówi Ewelina Kawnik kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!