Warka podsumowała działania wspierające kibiców podczas mistrzostw
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 07-08-2018, 16:38

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Same przygotowania do turnieju, specjalnie dla Warki, relacjonowała „Drużyna na 5”, złożona z twórców popularnego kanału YouTube „5 sposobów na” - Artura „Arcziego” Olszewskiego, Przemysława „Primosza” Śliwińskiego, Marcina „Klamer” Radziwonia, Tomasza „Abiego” Obary i Sebastiana „Sztaby” Bajona. Ekipa youtuberów przez ponad dwa miesiące przygotowywała kibiców na futbolowe emocje, a w trakcje turnieju wyruszyła do Moskwy i zdawała relację z podróży oraz meczu Polska – Senegal. W materiale, który ma już 2 mln wyświetleń pokazali jak stolica Rosji żyje mistrzostwami, rzucali wyzwania kibicom z innych krajów, a także z trybun wspierali „biało-czerwonych”. Związane z kibicowaniem materiały „Drużyny na 5” zanotowały już łącznie ponad 8 mln wyświetleń.
– Tak ważna i widowiskowa impreza piłkarska zdarza się raz na cztery lata, tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym piłkarskim święcie i wspierać fanów w dopingowaniu naszej drużyny. Rozdawane przez Warkę biało-czerwone chusty kibica współtworzyły niezwykłą atmosferę, a relacje naszej „Drużyny na 5” prosto z Rosji, pozwalały jeszcze lepiej poczuć klimat tego turnieju. Ogromna popularność tych materiałów pokazuje, że udało nam się przekazać emocje, które towarzyszyły meczom kadry – mówi Ewelina Kawnik kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.
komentarze (0)